SIA Gandrs IT - slikts serviss
09.07.2021. elektroniski pieteicu velo nomu. 10.07.2021. ierodoties veikalā sistēmā to neatrada, neiedomājos, ka jāņem līdzi pierādījumi. Izsaku vēlmi uz vietas, mēģinu aprunāties par elektrovelo, tad atgriežos pie parastā velo, jo elektrovelo uzlādējams tikai Bāriņu ielā! Izstumj man apšaubāmu, apskretušu, nobrāztu, netīru, kādreiz baltā krāsā bijušu velo. Pārstāve Kitija Zeinberga jau jutās saērcināta, jo klients daudz grib. Jā, jo velo tika pamīts pa mazo pagalmiņu un secināts, ka nav tehniski stabils, ka ir brīvgaita vēl citas lietas, kas nerada drošības sajūtu. Izteicu savas pārdomas un lūdzu vai nu mainīt, vai ko pielabot. Velo tiek iznomāts pārvietoties pa Liepāju, nevis pa vietējo smilšu kasti, tāpēc lūdzu pieskrūvēt kaut kādu atstarotāju un pievienot kādu velo fiksējamu- saslēdzamu rīku. Liekās jau, ka nekas traģisks netika prasīts, bet minētajai pārstāvei Kitijai Zeinbergai torīt bija daudz nepatikas un komentāru, kas tiešām nebija vietā. Bija jānoklausās par iznomātāju attieksmi pret riteni, par to, ka es prasu ko nevajaga (Atstarotāji! Priekš kam man tie u.tml.). Gandr! Vai tiešām uz Jums neattiecas satiksmes noteikumi un tehnisko rīku minimālās prasības nododot to nomā, kā rakstīts Nomas līguma 2.4.puntā- nodod to labā tehniskā stāvoklī. Ļoti nepatīkama, vīzdegunīga un pat parupja, valdonīga attieksme un tas vēju pilsētā - Liepāja. Konkurenti - Jums nākošreiz iespējas ir lielākas kā Gandrs. Diemžēl.
Добавить комментарий