SIA Durvju Pasaule - slikta apkalpošana
Klātienes filiāles attieksme briesmīga, abas sievietes maksimāli rupji izturējās.
Pirmā sieviete vispār necentās mani pārvirzīt pie nākamās sievietes, tikai atcirta, ka viņiem esot tikai metāla ārdurvis, vai tad es pati neredzu?
Pēc ilgākas diskusijas, noskaidrojās, ka man nepieciešams pieet pie sievietes, kura sēž tālāk.
Pieejot pie nākamās konsultantes un palūdzot konsultāciju par durvīm, teica, lai skatos viņu mājaslapā- tur esot visa pieejamā informācija. Prasīju, lai parāda dažādus turvju veidus, materiālus un pieejamās krāsas, tika atcirsts, ka visu informāciju var atrast mājas lapā.
Pēc vairākkārtīgiem jautājumiem par pieejamajām krāsām, nometa uz galda pieejamos paraugus - skaties. Nepaspēju pajautāt kāds ir izcenojums, kad jau saņēmu atbildi, durvju cenas ir sākot no 800 eiro izvērtējiet vai jums tas ir pa spēkam.
Interesējos vai ir iespējama piegāde , atbilde- Rigas robežās jā, uz Jūrmalu arī var sarunāt, bet uz Salaspili gan nevedīšot.
Interesanta piebilde, jo jautāju par piegādi uz konkrētu galamērķi, un negaidīju saņemt piebildes.
Centos uzturēt maksimāli normālu komunikāciju, taču konsultantu attieksme tiešām ir zem katras kritikas, pēc šādas attieksmes, izlēmām, ka no šī uzņēmuma neko nepasūtīsim.
Комментарии (2)
Es, ka īpašniece atvainojos par šo situāciju. Neviens nekādā gadījumā negribēja Jūs apvainot! Visticamāk notika kaut kāda komunikācijas kļūda. Neviens tīšām negribēja atstāt nekādu negatīvo attieksmi. Vai tā bija komunikācijas kļūda vai menedžeres bija ļoti nogurušas (varbūt dienas beigas, utt) un tāpēc varbūt nepaskaidroja visu sīkāk un Jums radās tāds negatīvs iespaids.
Mēs tiešām diezgan bieži iesakām klientiem paskatīties mūsu mājas lapā kad cilvēks neatrod to ko meklēja starp salona paraugiem vai katalogos. To mēs darām ne ar kādu ļaunu nolūku, bet mājas lapā ir daudz citu modeļu, ir vērtnes cenas un klients var piemeklēt kas ir tuvāk viņa mitekļa dizainam, budžetam, utt. Par piegādes iespējām: pieļauju ka atkal notika nesaprašanās. Mēs veicam piegādes, it īpaši uz Salaspili vai tuvāko Rīgas apkaimi. Bet cenu menedžere nevar nosaukt kamēr nav zināms pasūtījums. Kad ir zināms cik durvis, kādi izmēri, kur jāved tikai tad var aprēķināt piegādes izmaksas (jo dažreiz viens darbinieks var aizvest, bet ja durvis ir lielas, smagas, tad jābrauc divatā lai izkrautu un ienestu miteklī). Tāpēc pieļauju ka menedžere gribēja nosaukt piemērus kur vedam un pa cik, bet visticamāk Jūs viņu pārprotāt. Par cenu 800EUR arī grūti komentēt, jo cenu nav iespējams pateikt uzreiz, to ir jārēķina. Bez sienas biezumu izmēriem cenu gandrīz nav iespējams noteikt un arī , piemēram, cena ļoti atšķirsies ja Jums ir nestandarta izmēra durvis, utt. Pieļauju Jums bija kāds nestandarts un tāpēc menedžere pateica apmēram summu. Jo pārsvara klienti meklē lētāk un ja viņa redzot ka šis variants nebūs lēts, visticamāk negribēja nekāda gadījum Jums apvainot, bet brīdināt par iespējamām izmaksām.
Mēs gandrīz katru dienu saņemam pozitīvas atsauksmēs par mūsu darbiem. Bet pārsvara cilvēki kas grib pateikties, mēdz vai nu zvanīt personiski vai raksta caur darba rīkiem caur kuriem tika veikta komunikācija, piemēram WhatsApp, Messenger, utt. Bet ja ir negatīvs iespaids kā Jūsu gadījumā diemžēl sanāca, cilvēki izmanto neitrālo vietu atsauksmēm, tās ir internets. Tāpēc varbūt rodas nepareizs priekšstats ka viss ir tikai slikti. Nē, paldies Dievam tā nav.
Vēlreiz gribu atvainoties par negatīvajām emocijām un uzsvērt ka neviens negribēja tīšam Jūs apvainot. Mēs esam pateicīgi par Jūsu atsauksmi, jo tās norada ka mums vēl ir jāpilnveidojas, sīkāk un vēl laipnāk visu jāizstāsta klientiem.
Paldies par Jūsu atvainošanos.
Pieredze no Jūsu klātienes filiāles tiešām bija nepatīkama jau kopš mirkļa kad ienācu.
Menedžere, kas sēdēja pie metāla durvīm pat nesasveicinājās. Ieejot veikalā vēlējos, lai ir individuāla attieksme, man parādītu iespējamos variantus un krāsas nevis man kā maksātspējīgam klientam ir jālūdzās. Ja jau es esmu atnākusi uz vietas, vēlējos lai pēc maniem mēriem aprēķina aptuvenās izmaksas nevis sūtītu mani atklāti prom visu apskatīties mājaslapā.
Ierados veikalā ap pulksten. 13 iem, ja tam ir nozīme. Tomēr neuzskatu, ka laikam kad klients ienāk ir nozīme, ja menedžeri strādā ar klientiem, tad viņiem ir jāprot runāt vismaz ar cieņu, normāli visu paskaidrojot.