www.sudzibas.lv SIA Colin's Baltija / Colin's džinsi Džinsi neatbilst nekādām kvalitātes prasībām, naudu neatmaksā pat pēc neatkarīgas ekspertīzes atzinuma

SIA Colin's Baltija / Colin's džinsi - Džinsi neatbilst nekādām kvalitātes prasībām, naudu neatmaksā pat pēc neatkarīgas ekspertīzes atzinuma

SIA "Collin's Baltija" pieder vairāki apģērbu veikali dažādos tirdzniecības centros, šī gada martā Colin's veikalā savstarpēji nesaistīti tika iegādāti vairāki pāri džinsu bikšu. Visi džinsi saplīsa 2 mēnešu laikā kopš iegādes brīža. SIA "Collin's Baltija" atteicās atmaksāt naudu, ļoti sliktā valodā prasīja veikt darbības, ko šādos gadījumos nedrīkst veikt, piemēram, apģērbu tīrīšanu (prece jāiesniedz tāda, kāda tā ir, lai boājumus nepalielinātu), sarakste bija gara. Rezultātā bikses tika iesniegtas neatkarīgam vērtējumam, kura 04.07.2012. atzinums bija, ka džinsiem ir ražošanas defekti, jo tie būtībā šūti no apģērbam nepiemērotiem materiāliem, pati šūšana veikta nekvalitatīvi un kopējais bikšu nolietojums ir 10%.
10.08.2012. SIA "Collin's Baltija" tika iesniegta prasība izmaksāt radušos zaudējumus kopā ar neatkarīgu ekspertu slēdzienu, šī prasība bija jāapmierina ne ilgāk kā 7 dienu laikā. Šobrīd ir jau 74. (!!!!!!) diena, nekādas reakcijas no SIA "Collin's Baltija" nav bijis, sektretāre tikai taisnojas ka neviena nav uz vietas, ka visi ir atvaļinājumos.

Citiem potenciāliem pircējiem norādīšu, ka minēto kvalitātes problēmu dēļ, šīs preces netiek pārdotas citās Eiropas Savienības valstīs (veikali ir tikai Latvijā un Igaunijā), preces paredzētas pārsvarā Āzijas tirgum, kurā patērētāju interešu aizsardzība ir pilnīgi cita. SIA "Collin's Baltija" ir cieši saistīta ar vairākiem citiem līdzīgiem tirdzniecības uzņēmumiem, piemēram, SIA "Advins" (dāvanas un suvenīri), attiecīgi ja likumus rupji pārkāpj viens uzņēmums, tad nav šaubu, ka arī saistītajos uzņēmumos notiek tas pats un attieksme visur vienāda — pie tā, ka esi nopircis no viņiem nekvalitatīvu preci, pats vien esi vainīgs.

Ja viņu birojā vai veikalos sastopat kādu ar normālām latviešu valodas zināšanām, atstājiet šai personai dzeramnaudu! Viņa uz kopējā fona to būs pelnījusi!

E

Комментарии (2)

E eMZē 30.01.2013

Pēc 9 mēnešu cīņas, iesaistot Patērētāju tiesību aizsardzības centru no viņiem visa nauda (tiesa, vairākos maksājumos) atgūta. Secinājums — problēmu gadījumā jums būs ļoti nopietni jācīnas par savām tiesībām.

A advins_customer 13.01.2014

starp citu ir slikta pieredze ar precu iegadi SIA "Advins" - konkrēti maks, kuram pēc viena mēneša saplīsa aiztaisāmais mehānisms un veikals atteicās to mainīt/labot.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы