www.sudzibas.lv SIA BALTICDATA GYGABYTE GSMART TELEFONI

SIA BALTICDATA - GYGABYTE GSMART TELEFONI

2014.gada.24.decembrī, Valmierā SIA BALTICDATA VEIKALAiegādājos Mobilo telefonu, Gigabyte GSMART Guru 1 viedtālruni2014-12-25 konstatējot, ka minētai ierīcei ir defekti un trūkumi tādi, ka rakstot īsziņas nav tulkojuma uz latviešu valodu, lielākā daļa no ierīces izvēlnes ir puse latviski un puse angliski. Vērsos iegādes vietā. Pārdevēja konstatējot trūkumus un defektus telefonu piedāvā atstāt uz remontu, bet kā var remontēt preci, kura nepilnu 24 stundu laikā tiek atgriezta uz veikalu????!!! Tam pilnībā nepiekrītu!!! Preces iegādes brīdī viedtālruni neieslēdza un nepārbaudīja, kas liecina par viņas nekompetenci un attieksmi pret pildāmo darbu. Uz doto bīdi man nav ne viedtālruņa, ne naudas, mutiski solīja sazināties ar mani 27.12.2014, kad saņems atbildi no Servicenet, kas nodrošina garantijas servisu Gygabyte GSMART viedtālruņiem. Bet kā liecina informācija no Servicenet mājas lapas 27.12.2014 viņi nestrādā, uzskatu, ka tā ir ļaunprātīga maldināšana un neprofesionalitāte pildot darba pienākumus. 27.12.2014 saņemts zvans no veikala, sarunas laikā viņa teica, ka šodien 27.12.2014 Servicenet ir slēgts, kas vēlreiz liecina par viņas nekompetenci.29.12.2014 saņemts zvans no ., pa to, ka viedtālruni ir jāizņem no veikala un pašai jānogādā uz Servicenet biroju Valmierā, Rīgas iela 32.29.12.2014 Pl. 17.00 viedtālrunis ir saņemts no Servicenet ,par ko liecina akts par iekārtas saņemšanu no remonta, aktā ir skaidri rakstīts, ka pilnībā pārtulkotas dažas opcijas ierīcei nav. 29.12.2014 pēc Pl. 18.00 jau 4. reizi griezos uz veikalu Rīgas iela 4,Valmierā I. atsakās atgriezt naudu. Uzņēmuma darbinieki nav kompetenti veikts savus darba uzdevumus, runa iet arī par veikala vadītāju , kurš arī nezin patērētāju likumu. Ar Mani, ka ar klienti runā nepieņemamā toni. Ne viens no viņiem pat neatvainojās par sagādātajām man neērtībām. Par ko tad viņi saņem atalgojumu???

Комментарии (9)

V veiksminiece 30.12.2014

Par ko tad viņiem atvainoties? par to, ka viņi strādā un serviss nestrādā? pēc visa rakstītā noprotu, ka kontaktu viņi ar Jums uztur. stulbi tādas lietas kārtot pa svētkiem... it kā vadītāja, vai kāds cits no pārdevējiem būtu ražojis šo telefonu :D

Y YoYo 30.12.2014

Piekrītu iepriekšējam komentam, ka šo garo svētku nedēļās rodas papildu neērtības, jo ne visi uzņēmumi strādā, vai strādā saīsisnātu darba laiku.
Veikala vaina šeit ir vismazākā. Saprotams, ka viņi nav ieinteresēti krāmēties ar kārtībā esošu ierīci.
Jums varu vienīgi ieteikt izmantot: preces 14 dienu atgriešanas iespēju, ja reiz gadījās nopirkt ierīci kas nenodrošina Jums nepieciešamās funkcijas valsts valodā.
Laimīgi Jauno gadu.

R ri4y 30.12.2014

Par ko sūdzēties? Saprotu uz rokas ir akts no garantijas ka tā ir ražotāja vaina? Tad ar šo aktu jāiet uz veikalu un jāizmanto savas 14 dienu tiesības, ja atsaka viņu klātbūtnē jāzvana uz PTA un jāpiefiksē zvans, par to ka zvanījāt kamēr nav pagājušas šīs 14 dienas un pēc jaunā gada brauciet tur rakstiet sūdzību!

K kreditorsPG 30.12.2014

Muļķibas raksta. Vispirms jau - 14 dienu atgriešana pienākas tikai interneta veikalā vai produktu izbraukuma demonstrācijā veiktiem pirkumiem, vai kā tml, bet ne veikalā izdarītiem pirkumiem. Uz veikala pirkumiem 14 dienu atgriešana neattiecas.
Par klientes aprakstīto problēmu. Nu ja nejēdzam lietot androīdu, pērkam Apples vai Samsungus par giga piķi. Tur viss ir salikts priekš "tējkannām" un pašiem nav nekas jāregulē.
Ja neko nesaprotam no telefoniem, datoriem un tehnikas, nu tad nežāvājamies veikalā, bet lūdzam, lai pārdevējs pastāsta kas ir kas un priekš kam un ko ar to darīt. Paskatāmies un padomājam, vai pratīsim lietot un tad pērkam. Ja gudru tehniku izvēlas tikai pēs paskata vien, tad var izrādīties, ka prāta nepietiek to gudro tejhniku lietot. Un nav ko liet virsū savas pretenzijas ne veikalam ne servisam ne telefonam ne visai pārējai pasaulei. Paskatās spogulī un mute ciet!
Atveram internetu un lasām derīgas lietas un mācāmies, kā lietot savu telefonu!

I Ieva 02.01.2015

Ziniet no tādas klientes varēju arī sagaidīt šādu rīcību.
Izlasot šo sūdzību, man kā pārdevējai (kura saskārās ar tieši šo klienti) rodas jautājums, kur rodas šādi klienti, kas no sevis iedomājas ka ir pasaules ''nabas''.
Pirmkārt, ja klients nejautā tad neslēdzu telefonu iekšā. Standarta Android vien ir. Un ieslēdzot diezvai uzreiz būtu pamanīts ka piemēram daļa sms uzstādījumi ir joprojām angliski.
Otrkārt, tika piedāvāts uz reiz 29.12 pašai doties uz Servicenet, bet atteicās.
Treškārt, 27.12 vēlējos uzzināt mūsu servisa lēmumu kā man labāk darīt, bet viņi nestrādāja.
Ceturtkārt, Servicenet protoklā tika norādīts, ka defekts nav konstatēts, ka pāris lietas nav pārtulkotas un nebija konkrēti pateikts ka man jāatgriež nauda. Tākā plkst jau bija pāri 18:00 un nevarēju sazvanīt mūsu servisu lai pārliecinātos, vai varu tomēr atgriezt naudu klientam, informēju klientu nākt nākošā dienā - 30.12 lai atrisinātu šo situāciju.

Vispirms lai kliente padomā, kādā tonī atnāca uz veikalu 25.12, bļaujot virsū par savām tiesībām. Tad man nav motivācija atvainoties, ka rej uz pārdevēju kā suni.Un 14 dienas attiecas tikai uz internetveikalu, jo redzēja kādu telefonu pērk. Kā arī ja Android nav pārtulkojis pāris lietas latviski tas nenozīmē ka prece ir defektīva. Arī Windows nav viss perfekti pārtulkots.

U uzzykee 04.01.2015

šo gan nesaprotu: tie klienti, kas nāk atpakaļ uz veikalu, lai risinātu problēmu, jau pašā sākumā to dara rupji un brutāli apvainojot cilvēkus. Lielākoties viņi paši ir vainīgi vai nesaprot pilnībā neko (atsaucas uz patērētāju likumu, bet paši to galīgi nezina :D ). Droši vien ja būtu nākuši pieklājīgi, tad būtu sanācis atrisināt gan problēmu, gan vienoties par risinājumu.
Esmu agrāk iejuties gan pārdevēja pusē, gan ar arī patērētāja pusē. Ar cilvēkiem, kas zina pieklājības normas un likumus nezin kāpēc vienmēr tika atrasts risinājums, kas apmierinātu abas puses, jo ar šādiem klientiem uzņēmumiem ir patīkami strādāt un šādus klientus ir vēlme paturēt. Bet ar tiem kas nāk ar attieksmi kā pret suni, ar tiem tad arī pretī tāpat. Ja nemāk normāli nokārtot, tad paši ar vainīgi.

K kreditorsPG 04.01.2015

Ieva, ta ka tā kliente pie tevis atnāk, sūti viņu pupās! Tam telefonam nav nekādi defekti, spriežot pēc ta, kas tai sūdzībā rakstīts! Androīds ir tāds, kāds tas ir, neatkarīgi kāda ražotāja dzelzī ielikts, un programmas, ko viņa uzstādīs savā telefonā arī ne visas ir latviskotas.

O Oskars 07.03.2017
Slikts serviss

Nekorekti ilgs garantijas serviss mobilajam telefonam. Jau pagājuši gandrīz 2 mēneši, kopš mobilais telefons ir iesniegts Balticdata veikalā uz garantijas servisu. Neieteiktu iegādāties šinī veikalā mobilos telefonus.

L laxerl 11.07.2017

Nevis slikts veikals, bet slikts telefons kuru grūti saremontēt.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы