SIA Autocentrs Jūrmala - Lauris Ločmelis - Bojajumi
Warning! Informatīvi! Ja gribat samaksāt lielu naudu, lai sabojā jūsu automašīnu, tad dodaties uz Laura Ločmeļa vadīto SIA Autocentrs Jūrmala, Lielupes 28 k-6, tel. 20003261, uzreiz aiz CSDD. Tur strādā ‘’krāsotājs’’ Saša, kurš, kā viņš stāsta, krāsot nekur nav mācījies, bet strādā pēc savām metodēm, vienu vārdu sakot – autodidakts. Sašas acīs es, personīgi, redzu dziļas alkas pēc alkohola un brīvdienām, ne viss pēc sava darba kvalitātes. Viņa metode ir sekojoša – paslīpēt rūsu uz metāla, uzklāt skābo grunti, špakteli un krāsu. Autodidakts Saša laikam nezina, ka skābo grunti var klāt uz nerūsējuša metāla, jauna. Viņš nezina, ka jālieto vispirms rūsas pārveidotājs, jo viņam, taču, ir savas metodes, kuras auto pārvērš par sapuvušu ābolu – smuku no ārpuses un sapuvušu (sarūsē) no iekšienes. Reizēm Saša vienkāršo krāsošanas procesu – uz rūsas pa taisno krāsu (sk. foto). Savukārt, Laurim Ločmelim vispār neinteresē viņa vadītajā servisā veikto darbu kvalitāte, galvenais nauda.
Комментарии (4)
Uzraksti cenas, lai var kaut ko saprast. Ir, kas lv pretrūsas apstrādi tikai auto apakšai veic par 2,5 k un tāpat garantija ir līdz žogam. Ir čaļi, kas materiāliem pa virsu paņem naudu aliņam un pusdienām - tjipa pa čomam un tāpēc, ka paši vēl praktizējas. Lai cik vienkārši darbs tiktu veikts, 1,5 - 2 gadus nekādai rūsai nav jābūt, pat taisot superlētajā variantā.
7 detaļas - 900 eiro krāsošana, 300 eiro parastai akrila krāsai, kura vidēji maksā ap 60 eiro litrā un uz detaļu aiziet 150 grami (var 2 auto nokrāsot), kā arī180 eiro piepulēšana ( vietām izpulēts orģinālais krāsojums līdz metālam)
Ok, sorry. Te parasti visi lecās, kad par 15 eur detaļu krāso vietējās garāžas vaļerka. Ņemu savus vārdus atpakaļ. Tad tas padarītais darbs ir reāls šits.
manu auto ‘’remontja’’gandrīz gadu (2023.g. septembris – 2024. g. agusts. Izmaksāja šis joks nepilnus 6000 eiro) un pēc tam vairākus mēnešus Lauris Ločmelis man solīja novērst ‘’remonta’’ laikā radītos defektus, bet, tad pārtrauca atbildēt uz maniem telefona zvaniem un iesniegumiem e – pastā, noslēpās pēc ’’ strausu’’ metodes – galva smiltīs, resnā pakaļa ārā.