sharpify.io - Krāpšana, necieņa, ļoti slikta komunikācija
Šeit ir negatīva atsauksme par Sharpify.io (iepriekš NJ Media):
Brīdinājums par Sharpify.io (ex-NJ Media) – izvairieties no šīs kompānijas!
Šī firma ir klasisks piemērs tam, kā darbojas apšaubāmi uzņēmumi, kas maina nosaukumus, lai slēptu savu negatīvo reputāciju. Iepriekš NJ Media, tagad Sharpify.io – un, visticamāk, nākotnē atkal cits nosaukums.
Viņu "biznesa modelis" balstās uz agresīvu un neaudzinātu pārdošanas taktiku. Pārdevēji ir ārkārtīgi uzbāzīgi un, ja nepiekrītat maksāt 3388EUR par plikiem kursiem bez reālas pievienotās vērtības, viņi sāk pazemot un uzspiest, sakot: "Ja Tev biznesā iet slikti un Tu neesi gatavs nolocīt 3500 EUR, tad Tu neesi normāls biznesmens."
Turklāt maksājumu norēķini ir ļoti neskaidri – viņi nosūta tikai maksājuma mērķi bez jebkāda rēķina vai juridiski korekta dokumenta. Pat maksājuma detaļas ir neskaidras un nepilnīgas.
Internetā ir daudz negatīvu atsauksmju, kas apstiprina manu pieredzi – nekādas reālas vērtības, tikai agresīva pārdošana un skaļi solījumi. Šī kompānija nav uzticama un izmanto informāciju par sevi internetā, lai manipulētu ar potenciālajiem klientiem.
Esmu vīlies un brīdinu arī citus – netērējiet savu naudu un laiku ar Sharpify.io!
Detalizēti izklāstīt iespējamos normatīvo aktu pārkāpumus, ko Sharpify.io (iepriekš NJ Media) varētu būt pieļāvuši savā darbībā:
Uzņēmuma nosaukuma maiņa ar nolūku maldināt patērētājus:
Bieža uzņēmuma nosaukuma maiņa var tikt uzskatīta par mēģinājumu slēpt negatīvu reputāciju vai maldināt patērētājus. Lai gan Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs pieļauj nosaukuma maiņu, šādas darbības nedrīkst būt pretrunā ar godīgas komercprakses principiem.
Rēķinu izrakstīšanas un grāmatvedības prasību neievērošana:
Saskaņā ar Grāmatvedības likuma 11. pantu, uzņēmumiem ir pienākums izsniegt attaisnojuma dokumentus (rēķinus) par sniegtajiem pakalpojumiem vai precēm. Ja Sharpify.io nosūta maksājuma pieprasījumus bez atbilstošiem rēķiniem vai citiem juridiskiem dokumentiem, tas varētu būt likuma pārkāpums. Turklāt, no 2025. gada 1. janvāra, uzņēmumiem, kas sadarbojas ar budžeta iestādēm, rēķini jānoformē kā strukturēti elektroniskie rēķini, un no 2026. gada šī prasība attieksies uz visiem uzņēmumiem.
LVPORTALS.LV
Agresīva un maldinoša komercprakse:
Saskaņā ar Negodīgas komercprakses aizlieguma likumu, uzņēmumiem ir aizliegts izmantot agresīvas vai maldinošas metodes, kas varētu ietekmēt patērētāju ekonomisko rīcību. Ja Sharpify.io pārstāvji izmanto uzbāzīgas un pazemojošas pārdošanas taktikas, piemēram, izsakot apgalvojumus kā "Ja Tev biznesā iet slikti un Tu neesi gatavs nolocīt 3388EUR, tad Tu neesi normāls biznesmens", tas var tikt uzskatīts par agresīvu komercpraksi, kas ir pretrunā ar likumu.
Pakalpojumu kvalitāte un patērētāju tiesību aizsardzība:
Ja uzņēmums piedāvā pakalpojumus, kas nesniedz solīto pievienoto vērtību, piemēram, pārdodot vienkāršus kursus par augstu cenu, tas var tikt uzskatīts par patērētāju maldināšanu. Patērētāju tiesību aizsardzības likums nosaka, ka pārdevējam ir pienākums nodrošināt, lai piedāvātie pakalpojumi atbilstu līguma noteikumiem un patērētāja pamatotajām gaidām.
Ņemot vērā iepriekš minēto, ieteicams vērsties attiecīgajās uzraudzības iestādēs, piemēram, Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, lai izvērtētu Sharpify.io darbības atbilstību normatīvajiem aktiem un, ja nepieciešams, veiktu attiecīgus pasākumus patērētāju tiesību aizsardzībai.
Комментарии (1)
Labdien.
Paldies par atsauksmi. Vēlamies sniegt skaidrojumu un precizēt dažus minētos punktus.
Par uzņēmuma nosaukuma maiņu:
Mūsu uzņēmums ir mainījis nosaukumu vienu reizi, pārejot no NJ Media uz Sharpify.io. Tas tika darīts, lai precīzāk atspoguļotu mūsu darbības jomu un izaugsmi – no mārketinga aģentūras līdz uzņēmumam, kas piedāvā gan programmatūras risinājumus, gan apmācību platformu, gan mārketinga atbalstu. Nosaukuma maiņa nebija saistīta ar reputācijas slēpšanu, bet gan ar biznesa attīstību un plašāku pakalpojumu klāstu.
Par rēķinu izrakstīšanu un norēķiniem:
Mūsu grāmatvedības un rēķinu izrakstīšanas process vienmēr atbilst normatīvajiem aktiem. Par katru sniegto pakalpojumu tiek sagatavots juridiski korekts rēķins ar visiem nepieciešamajiem rekvizītiem un maksājuma detaļām. Mēs nekad neslēpjam rēķinus un nodrošinām, ka klienti tos saņem savlaicīgi.
Par pārdošanas procesu:
Mūsu pārdošanas komanda strādā, lai sniegtu klientiem skaidru informāciju par pakalpojumiem, to saturu un ieguvumiem. Mēs nepieļaujam pazemojošu vai agresīvu komunikāciju.
Par pakalpojumu kvalitāti:
Mūsu klientu vidū ir vairāk nekā 1000 uzņēmumu, kuri ir guvuši pozitīvus rezultātus – palielinājuši apgrozījumu, optimizējuši procesus un ieviesuši mārketinga stratēģijas, kas strādā ilgtermiņā. Mēs strādājam caurspīdīgi, orientējamies uz ilgtermiņa sadarbību un izmērāmiem rezultātiem.
Diemžēl, pēc atsauksmē izmantotā lietotājvārda mēs nevaram identificēt, vai esat mūsu klients, tādēļ aicinām ar mums tieši sazināties. Mēs labrpāt izrunātu jebkādas neskaidrības, sniegtu papildus informāciju un piedāvātu risinājumu, jo vēlamies Jums palīdzēt.