Servo, SIA - Krāpšana

Uzņēmums nodarbojas ar krāpniecību.

1) Ārkārtīgi zema līmeņa serviss - elektronika netiek salabota, bet par pakalpojumu piestādītie rēķini ir neadekvāti.
2) Pirms preces remonta noteiktā pakalpojuma samaksa gala rēķinā ir daudzkārt lielāka.
3) Gadījumā, ja klients apstrīd rēķina summu, atgādinādams cenu, par kādu mutiski vienojās ar meistaru pirms remonta - darbinieki draud preci atdot - sabojātu.
4) Ja klients vēlas nodrošināties, lūdzot parakstīt dokumentu, kurā rakstiski piefiksētas sākotnējās pakalpojuma izmaksas - uzņēmuma darbinieki atsakās to parakstīt.

A

Комментарии (2)

Y YoYo 26.02.2013

Tā jau ir šantāža!
Kā var tik neprofesionāli strādāt... ja reiz defekts ir diagnosticēts, tad ir zināms, kas cik maksā un cik laika vajag lai to sataisītu, līdz ar to skaitļi summas arī ir zināmas!
Uz PTAC šitos kretīnus!

V Vilis Maize 28.02.2013

Vairāk par tēmu kā tādu:
Konkrētajā servisā esmu labojis šo to. Padārgi. Pāris reizes remonta cena tika nosaukta, apskatoties uz zandalēm, t.i., bez jebkādiem kritērijiem, un skatās, ko teikšu. :)
Tajā biznesā ir sava specifika: tā ir hipertrofēta remontu cena, "mirušās dvēseles". Man pašam ir gadījies (tiesa, tas nav par minēto servisu):
- Mēs tagad nevaram pateikt, cik tas maksās, jo neesam notestējuši iekārtu.
- Labi, tad notestējiet, piezvaniet, cik tas maksās!
- Atjaukšana, testēšana - 20 LVL (par muzikālo centru, kurš lombardā velk uz latiem 30, strādājošs!) . [Tagad iedomāsimies: esmu uzņēmējs, kāds lohs atnes verķi, es iemetu kādā stūrī pastāvēt to krāmu un peč pāris dienām klientam: - Remontēt jūsu iekārtu nav rentabli, velk uz 290 latiem (tuvu jauna cenai) :)))) Lohs sapīkst, a es viņam: - Jā, no jums 20 lati par diagnostiku! ]

Ja tomēr ir izdevies sarunāt, ka šāda diagnostika maksā ne tik dārgi, vai arī darbnīca uzņēmusies to veikt, tā teikt, uz nākamā remonta rēķina, tad ... Neskatoties uz to, ka iedevu telefonu un lūdzu pirms labošanas peizvanīt, lai es var;etu izlemt, remont;et vai ne, tika piezvanīts: - Jūsu ... gatavs, varat braukt pakaļ, jāmaksā ... (parasti žoklis atkaras).
Diemžēl, pedējā laikā šo gadījumu tik daudz, ka jāsāk ar to kaut ko darīt!
Jā, pamēģini izspiest no viņiem normālu papīru, t.i., atklātos defektus, detaļu - darbu kalkulāciju (tāmi, ... sauc, kā gribi). 90 procenti no Tevis norobežosies.

Jā, vēl, no manas pieredzes:
- Kāda p**ja nestrādā indikācija tādā un tādā režīmā?
- Jūs neprasījāt to sataisīt!
- Es prasīju sataisīt RESĪVERU!

J***i m**, es neesmu speciālists un paļaujos uz tevi. Ja jau es prastu defektēt, novērst šos defektus, tad taisītu pats. Vēl, protams, risks ir arī tajā, ka mēs neprotam novērtēt šo pakalpojumu kvalitāti vai arī pēc remonta izlien visādi gļjuki, lažas noteiktos lietojuma režīmos utt.

Protams, pirmais, ko jādara - PTAC.
Visu to labāko!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы