Strada pavirsi un cenas ir letak ne ka pie citiem bet ne kadus cekus un garantijas. Pec vina remonta nevareju iziet tehnisko apskate jo bija samainitas detalas viss letakas bet bija sarunats pa normalam detalam.
Kaut kāds sviests.
1.Loģiski, ka Tev cena bija lētāka, jo pati tādas detaļas izvēlējies.vienmēr tiek piedāvāti vairāki varianti.
2. tu esi pirmā no visiem kas skati neiziet, es ar visām savām mašīnām vienmēr tehnisko esmu izgājusi.esmu runājusi arī ar citiem klientiem, kam tiek gatavota mašīna uz tehnisko apskati un visiem viss ir ok.
3.ja bija problēma, un tehnisko apskati neizgāji, vajadzēja atgriezties, nevis rakstīt sūdzību.
4.čekus vari dabūt, aizbrauc un paprasi, domāju ka servisam Tavi čeki nav vajadzīgi, tie sen jau ir miskastē.
5.dēļ tādiem klientiem kā Tu, kam cena nekad nav laba un meklē lētāko, neviens autoserviss nebūs gana labs.
Tas ka nav karšu terminālis klientu ērtībām un jāmaksā skaidrā naudā nenozīmē ka strādā neoficiāli, ir jābūt stingrās uzskaites kvītīm ;) Un šajā servisā laboju savus auto jau vairākus gadus un sūdzības līdz šim ne manām paziņām, ne arī man nav bijušas. Protams vienmēr tiek piedāvatas alternatīvas detaļām, bet tajā pašā laikā arī izskaidro ka lētajām daļām kvalitāte un garantija ir nekāda. Ir bijis gadījums kad pēc paveiktā remonta nācās atgriezties, taču bez jebkādām domstrapībām čaļi visu sataisīja un varēju ripot tālāk, nēpārmaksājot par remontu.
Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.
Комментарии (3)
Kaut kāds sviests.
1.Loģiski, ka Tev cena bija lētāka, jo pati tādas detaļas izvēlējies.vienmēr tiek piedāvāti vairāki varianti.
2. tu esi pirmā no visiem kas skati neiziet, es ar visām savām mašīnām vienmēr tehnisko esmu izgājusi.esmu runājusi arī ar citiem klientiem, kam tiek gatavota mašīna uz tehnisko apskati un visiem viss ir ok.
3.ja bija problēma, un tehnisko apskati neizgāji, vajadzēja atgriezties, nevis rakstīt sūdzību.
4.čekus vari dabūt, aizbrauc un paprasi, domāju ka servisam Tavi čeki nav vajadzīgi, tie sen jau ir miskastē.
5.dēļ tādiem klientiem kā Tu, kam cena nekad nav laba un meklē lētāko, neviens autoserviss nebūs gana labs.
Strada neoficiali nem tikai skaidra nauda. Vajag aizsutit uz tureni VID parbaudit so kantori.
Tas ka nav karšu terminālis klientu ērtībām un jāmaksā skaidrā naudā nenozīmē ka strādā neoficiāli, ir jābūt stingrās uzskaites kvītīm ;) Un šajā servisā laboju savus auto jau vairākus gadus un sūdzības līdz šim ne manām paziņām, ne arī man nav bijušas. Protams vienmēr tiek piedāvatas alternatīvas detaļām, bet tajā pašā laikā arī izskaidro ka lētajām daļām kvalitāte un garantija ir nekāda. Ir bijis gadījums kad pēc paveiktā remonta nācās atgriezties, taču bez jebkādām domstrapībām čaļi visu sataisīja un varēju ripot tālāk, nēpārmaksājot par remontu.