Servisa ICT - Slikts serviss/Asus
Remontēju savu ASUS TF 300T 4 reizes (Servisa ICT - itkā, oficiāls pārstāvis) - 1. reizē, jo touch pad nestrādāja, tikko planšetu izņēmu no kastes, nomainīja pilnīgi visu. Labi. 2. reizē jau pēc garantijas perioda atkal nestrādāja touch pad, tad samaksāju 18 eiro, gaidīju mēnesi no Čehijas, touch cable reconnected. Pēc mēneša (jau 3. reizi) atkal tas pats - 18 eiro, mēnesi gaidīju. Bet tad Servisa ICM man pazaudēja plugu (adapteri) in salauza vadu. Cik nerunaju, teica, ka mana paša vaina. Atnesu majās, konstateju, ka nestrādā augšējā ekrāna daļa (TIKKO PĒČ REMONTA!!!). Atnesu atpakaļ, teica, ka jāmaksā 200 eiro par jauno LCD moduli. Labi, sazinajos ar ASUS Latvija feisbukā, pēc 1,5 mēneša man atbildēja, saremontēja visu bez maksas. Tad jau 5. reizi saņēmu savu planšetu ... nē, īstenībā tajā servisa, kad man planšetu izsniedza, tas no rokam tam džekam izkrita ... tieši uz grīdas! Labi, ka pārbaudīju uz vietas - strādā. Mājās konstatēju, ka nestrada vads - nevaru uzlādēt. ... Serviss ASUSam ir briesmīgs! Jau pēc 3. remonta pieklājīgas firmas pilnīgi maina aparātu, nevis mēģina par minimālo naudu remontēt ... Tagad vot mēģinu dabūt ASUS Latvija pārstāvja kontaktus - neviens nedod - laikām, baidās. No kā? Pildīt savus pienākumus? Secinājums man tāds - NEKAD VAIRS NEPIRKŠU ASUS PRODUKCIJU!
Комментарии (1)
Jā, pašam arī ir ASUS dators un noteikti vairs sev tādu neiegādāšos. Problēma jau kopš pirkšanas bija ar cieto disku, aiznesu uz garantiju, nedēļas laikā it kā sataisīja. Bet bija ļoti "kvalitatīvs" remonts un jau pēc sešiem mēnešiem atkal nācās nest uz remontu ar to pašu problēmu - nestrādā/čakarējas cietais disks. Nebūtu garantija noteikti tur vairs nenestu, bet nu redzēsim kā tagad strādās. Otro reizi remonts jau aizņēma 2 nedēļas... Noteikti neatbilst patiesībai viņu tas moto "Ātri un atbildīgi!".