Serveriem.lv - Dmitrijs Golubevs - Noslēpumainais Misters
Šis hostings izraisa sašutumu - kā var nodarboties ar komercdarbību, sniedzot pakalpojumu un vienlaicīgi slēpjoties, tā, ka nekādi nevar sazināties?! Serveriem.lv nav uzrādīts neviens kontakttālrunis, bet man kā klientam izmantojot hostinga pakalpojumu problēmu gadijumā cenšoties sazināties ar Dmitriju, caur epastu un skype, nav izdevies saņemt nevienu atbildi, savukārt atgādinājumi par rēķinu apmaksu gan nāk regulāri, kaut gan visi rēķini tiek automātiski un savlaicīgi apmaksāti. Es vēl saprastu cilvēks saslimis vai atvaļinājumā, bet nu jau tas ieildzies pārāk ilgi. Pilnīgs čau. Vot Džeims bonds atradies. Varbūt Golubeva kungam jānodarbojas ar kādu citu biznesu, piemēram kapsētā - tur feedbacku nevajag.
Комментарии (7)
Pilnīgi piekrītu. Nesen izvēlējos tieši šo pakalpojuma sniedzēju savas firmas mājaslapas hostēšanai, jo līdz šim biju lasījis tikai pozitīvas atsauksmes. Sākumā viss gāja ļoti raiti- pēc reģistrācijas saņēmu e-pastus ar pieejas kodiem, instrukcijām, rēķinu utt. Tiklīdz sākām darbu pie mājaslapas satura pārcelšanas uz jauno serveri, sākās brīnumi- serverī nevar ielogoties, atnāk automātisks paziņojums par to, ka rēķins neesot apmaksāts (kaut gan viss tika darīts savlaicīgi), turklāt tā arī neesam saņēmuši atbildi ne uz vienu no e-pastiem, kurus esam sūtījuši. Kaut kā neliekas īsti normāli tāda attieksme.
Pamēģini zvanīt 26512964 un intensīvi rakstīt uz visiem epastiem [slēpt]@serveriem.lv; [slēpt]@gmail.com; [slēpt]@serveriem.lv;
Piekritu, ari ir problemas ar serveriem...Meginaju rakstit uz visiem e-pastiem... nevaru sazinaties...
Man iet līdzīgi, bet (!) rēķins nāk par pakalpojumu, kuru neizmantoju. Sākumā gribēju pirkt pakalpojumus, jo bija labas atsauksmes. Uzrakstīju e-pastu, ka gribētu sadarboties, uz ko nesaņēmu pieejas datus serverim, bet rēķinus. Jau esmu sazinājusies ar Patērētāju aizsardzības biroju. Ceru, ka viņi varēs palīdzēt, jo ar šo mistisko personu nav izdevies sazināties citā veidā.
Sveiki! Man ir sanācis kas līdzīgs kā visiem pārejiem. Pieteicos viņu pakalpojumam rēķins pienāca pirmais - pieejas kodi krietni vēlāk. Tad kaut kādā veidā manam adminam izdevās dabūt kodus, bet kad vaidzēja ko labot protams nekas negāja. Pat nesen sazvanīju klientu apkalpošanu 67299523 arī tur cilvēks nemāk runāt ar klientiem - sajūta bija tāda - ko tu te uzbāzies man.
Jā, portams, kārtējie 5€/mēn. klienti kuri bez maz vai jau vēlas privāto menedžeri pašu līkrocībai. Maz zināt, cik tādam būtu alga mēnesī jāmaksā. Tik daudz 5€ klientu nepietiktu, lai menedžerim samaksātu. Nemaz jau nerunājot par citiem darbiniekiem! Naivie! Par visu jāmaksā.
Latvijā nav tādu infrastruktūru lai varētu atļauties par 5€ nodrošināt pakalpojuma nepārtrauktību un supportu, kurš visdrīzāk nebūs nepieciešams, jo viss strādās kā vajag. Bet, ja jau Tu piedāvā, tad vai nu raksti ka supporta nav un nebūs, vai arī to piedāvā. Cerams ka uzrakstīju īsi un saprotami.