Unibanka
Rabotniki Unibanka prosto ohueki. Ja prishla oplatitj schet a na menja nakinulasj kakajato tuporilaja maloletka (ragotnica) i nachala predlagatj vsjakoe dermo bez ostanovki, ja esj govorju, cto menja neinteresuet, a ona nikak ne zatikaetsja. Skolko mozno? Obuchajte togda svoj personal normalno predlagatj tovar i razbiratsja v psihologii klienta, esli on govorit cto nenuzna usluga, kakogo hrena predlagaesh dalshe? K tomu ze kogda ja hodila v tot ze Unibanka menjatj dengi, kassir - zirnaja svinja, eli pomeschalasj v svoju budku, nachala pizdetj pri pogodu, Ligo i t.p. i neotdala mne sdachu . Vot tvarj, tak vseh zabazarivaet i dengi kachaet! Budte bditelni!!!
Комментарии (3)
PAR SPUSTI. NA SEBJA POSMOTRI. NEBOSJ PALCI VEEROM
Divas dienas esmu jau Unibankas,,Zemgale'' patstaaviigais apmekleetaajs,lai atjaunotu savu Unibankas debetkarti.Pirmajaa dienaa es rindaa seedeeju 1h,lai uzrakstiitu 10min iesniegumu un iesniegtu,lai atsuuta karti uz so filiali.Sagaidiiju savu kaartu,uzrakstiiju bankas darbiniece teica ka buusot riit 13.00.Aizgaaju naakosajaa dienaa 17.00 seedeeju atkal 1h garaa rinda,sagaidiiju savu kaartu un man darbiniece pazinoja:,,Ziniet mums neatsuutiija,naaciet riit!'' Atvainojiet kad tad lai iet? Riiga nav tik liela lai nevareetu liidz Paardaugavai atvest karti,kaut vai ar sabiedrisko transportu buutu atvedusi,bet buutu pildiijusi savu soliijumu.
Līdz šim nav gadījies gūt nepatīkamākus iespaidus kā šajā bankā.Bankas pakalpojumi tiek piedāvāti ļoti uzbāzīgi,stundām ilga gaidīšana rindā-patstāvīga parādība utt.Par šo banku nevar pateikt neko labu.Unibankas operatori uz klientu sašutumu VĪZDEGUNĪGI ATBILD:"MUMS KLIENTU PIETIEK!"