SEB Banka - Slikts serviss, krāpšana
Uzskaitot naudu uz mobilly aplikāciju caur karti, mobilly aplikācijā uzradīja kļūdu un nauda neienāca, taču nauda tika rezervēta no bankas konta. Sazinājos ar mobily un man paziņoja, ka neko nav saņēmuši un bankai ir jāatgriež nauda. Seb bankā veicu "apstrīdēt darījumu", kā man ieteica, taču rezervētā nauda aizgāja tālāk. Pagājis ir mēnesis un atbildes nav nekādas. Mobilly aplikācijā tās naudas nav. Kur tad viņa aizgāja? Rodas jautājums tāds. Nevienam neiesaku izmantot Seb. Bieži arī kļūdas ar pašu seb aplikāciju. Nerakstu ar mērķi vispār sagaidīt kādu atbildi no Seb, vai, kur nu vēl dabūt atpakaļ 30€. Rakstu, lai to redzētu citi cilvēki.
Комментарии (1)
Vai esi mēģinājs rakstīt bankai sadaļā "saziņa ar banku" ? Vienkārši uzspiest "apstrīdēt darījumu" parasti nav pietiekams. Jāapraksta situācija.