SEB Banka - Slikts serviss
Sveiki, atvainojos tām Seb darbiniecēm kuras patraucēju šorīt 16.01.2019 ap 9.30. Valdlauču filiālē ar savu vēlmi atvērt kontu Seb bankā. Izņemu numuriņu, kavējot darbu, gaidot savu rindu esmu spiests noskatīties, kā ar vecākās speciālistes svētību tiek apkalpoti svarīgāki cilvēki par mani, kuriem nav laika pat nr. Izņemt. Nu O. K. Pienāk arī mana kārta. Izpūrušai un kā tikko no gultas izkāpušai darbiniecei izstāstu savu vajadzību un tad sākas izmeklētāja un prokurora cienīgi jautājumi. Kāpēc vajag kontu Seb ja viens jau ir, bet citā bankā utt. , utjp. Pēc tā ka tieku nosaukts par dīvaini man jau sāk zust pacietība un punktu pieliek darbinieces teiktais, ka viņai esot tiesības kontu neatvērt, ja es liekoties šaubīgs. Atprasījis atpakaļ savu pasi, kura tika nevīžīgi atdota atpakaļ devos prom, lai Seb bankai turpmāk ietu ar līkumu.
P. S. Savu tagadējo banku esmu nolēmis mainīt, pirmā izvēle krita uz Seb, bet tagad nu neko, alternatīvu jau atradu.
P. S. Neatklāšu kādas summas būtu gājušas caur manu kontu un cik banka būtu varējusi no tā nopelnīt, bet nekad nespriediet par klientu pēc viņa izskata vai uzvedības. Un pamāciet savām darbiniecēm kaut vai elementāru pieklājību.
Edgars.
Комментарии (4)
Kā redzams viena bankas, kurā šobrīd jau ir konts ir slikta, vis ticamāk tā ir Swebanka, doma par SEB neralaizējās, Paliek vienīgā Luminor. Nu ok ceram, ka tie visu izdarīs pa prātam.
Kas attiecas uz "tām lielajām" summām, tad tur arī daudz kas ir aprakts. Bankai patiesībā ir vienalga, kādas summas grozās klientu kontos. Stāsti par mega peļņu no atlikumiem sen ir pagātnē.
Iespējams, ka Luminors neuzdos tik daudz jautājumu sākumā, bet pēc tam, ka parādīsies jūsu minētas summas, būsiet priecīgs, ka neliks nest analīzes burciņā, pārējie visi dokumenti būs jāiesniedz. Un ar izteicieniem, bet jūs taču saprotiet, vai es neko nevienam neesmu nozadzis, līdzēts nebūs. Lai veicas.
Luminor banka - Serviss!
Mums katram ir savs bankas konts.
Mans stāsts, kā es vēlējos atvert uzņēmuma bankas kontu.
Uzņēmums strāda jau ne pirmo gadu, tā ka pēdēja laika esošas bankas serviss man sak tracināt, stundu garas rindas filiāles. Nolēmu atvērt kontu luminor banka.
Parasti prakse, kontu atver uzreiz pēc visas saņemtas informācijas.
Luminor banka izcelas šajā zinā.
Pēc vienas veidlapas aizpildīšanas, bija jāgaida 3 dienas lai saņemtu zvanu, vai man bus tā iespēja ka uzņēmumam atvert kontu.
3 dienā saņemu zvanu ar jautājumiem, kāpēc es nolēmu atvert kontu. Vai iepriekšēja banka ar mani pārtrauca sadarbību. Uz bridi likas, ka ir noziegums un man jajutas vainigam ka mainu banku.
Tā ka es nodarbojos ar apartamentu isterminu nomu. Sekoja jautājums vai man ir līgums ar dzīvokļa īpašniekiem, ja īpašums man nepieder. Ja, protams līgumi ir visi piējami.
Labi, tad gaidiet zvanu.
Gaidu 2 dienas.
Zvans, un nu jau man janosuta visi ligumi ar dzivokliem kurus izireju. Nekad nebiju saskaries ka banka pieprasa telpu nomas ligumus.
Radas sajuta, ka es nevis atveru kontu, bet gaidu atbildi par finansejumu: d
nakamaja dienā nosutiju epastu, lai atsuta darbinieka epastu, kam janosuta liguma kopija...
Un atkal 3 dienas klusums...
Kada man bija pirma pieredze ar so banku?
Godigi-briesmiga!
Es vnk nesaprotu- kā man aizvakar swedbank atvērt kontu tik ātri. Neprasīja kam man divi. Rinda gan bij briesmīgi gara...bet te jau runa par kontiem.
oi, oi, miljonārs, kas miljonus taisījās pa kontiem grozīt. par konta apgrozījumu -- bankām šobrīd pie kājas ar esošajām bāzes likmēm. banka savāc savus 36 centus, vai pārskaitīts 1,50 vai 150 000 :)