SEB Banka - Slikts serviss
Jūs noteikti varētu būt lēnām strādājošā Latvijā banka.
Numuriņš tika paņemts plkst. 14.30
patreiz ir plkst. 15.50.
Neviena nesteidzās. Izsauc numuriņus, kuru nav, pagaida vēl 5 min. Tad pabakstās datorā. Ar kolēģi parunā, kura arī izsauc numuriņus, kuru vairāk nav. Un tad nospiež nākamo. Kuru atkal nav, jo pacietība klientiem beigusies.
Комментарии (3)
Pilsēta ,adrese ? Paskaidro kko sīkāk !
Es piemēram esmu ļoti apmierināts ar SEB banku ,pēdējo reizi kad biju mainīt karti un pieslēgt Smart ID mani laipni apkalpoja un visu izskaidroja . Domāju ka rindas problēma ir tā ,ka cilvēki atnāk uz banku un paši īsti nezin ko grib + vēl ja cilvēki atnākuši pastāstīt kā audzēt tomātus... Spriediet paši ...
Nu bet loģiski, ka izsauc numuriņus, kuru nav, pagaida vēl 5 min, jo pretējā gadījumā, visi bļauj ka spiež tik ātri, ka nevar saprast, ka izsaukts un kurieni jāiet, kur īstais lodziņš atrodas. Un tikmēr jau nokavē. Izsauca nākamo un tas jau atkal nepamierināts, ka vēl nokavējies te pa vidu maisās, jo tas jau arī pieprasīs, lai viņu apkalpo un negribēs ņemt jaunu numuriņu. Tāpēc lēnām un mierīgi, lai visiem labi.
Piekrītu SEB bankas rindas ir nožēlojami garas. Pēdējā gada laikā 2x reizes biju SEB Āgenskalna filiālē. Abas reizes gaidīšanas laiks ilgāks par 1h. Būtu mācījušies no Swed, ka praktiski visu var izdarīt attālināti, ja nespēj laicīgi apkalpot. Bet, nē, pase beigusies, scan kopija caur Internetbanku neder, jāiet pašam. Šis noteikti prasa uzlabojumus.