SEB Banka - slikts serviss
Ļoti nelaipna darbiniece zvanu centrā strādā! Uzbrūkoši naidīgas atbildes uz maniem uzdotajiem jautājumiem. Vienkārši vēlējos lai atbloķē internetbanku jo ilgstoši nebija vajadzība izmantot, man vēl brauc augumā tad kur pēkšņi radusies vajadzība? Kas tie par jautājumiem vispār? Interesēties uz cik bankas kontiem man stāv nauda ir ok? Un pateikt, ka gaidiet kamēr beigsies vīruss Latvijā un tad zvaniet ir ok atbilde? Esmu šokēta
un jāsāk skaidroties kāpēc man vispār ir vajadzīgs bankas konts uzskatu ir stulba atbilde.
Vienkārši palūdzu lai atbloķē un pat to viņi nevar izdarit jo redz vīruss ir Latvijā. Tizluma pakāpe. Gaidīšu gadu, nē negaidīšu pēc iespējas ātrāk tīšos no Seb prom.
Pazaudējāt 1 klientu savas tizlās attieksmes dēļ. Apsveicu!
Комментарии (1)
Kam vajag vienu klientu ar bloķētu kontu, kurš uz neko nespēj atbildēt normatīvu priekšā? Nevienam. Tas ir bizness..