SEB Banka - Slikta attieksme
Bankomātā iemaksājot nauda, tā nenonāca kontā, bankomāts saplīsa.
Attieksme no darbiniekiem nebija patīkama, situācija rada paniku, bet palīdzēt neviens nevar, jo vajag pierakstu, bet apskaidrot vai fiksēt doto problēmu negrib, dzen ārā, it kā banka būtu pilna. Darbiniekiem ir jāsaprot, ka tā ir viņu vaina un jārisina, nevis jādzen prom.
Комментарии (7)
būtu labāk uzrakstījusi, kurš bankomāts saplīsis. Lai tauta zin.
Darbinieki viņus nelabo.
Tā ir ka nerubī. Japaziņo un jagaida, kad tiks veikta inkasācija, tad arī pārskaitīs tavu naudu. Tā ir visās bankās.
Bankās tagad visās ir ar pierakstu, šādām problēmām domāts bankas informatīvais tālrunis.
“Darbiniekiem jāsaprot, ka tā ir viņu vaina” -Jā, viennozīmīgi, kāds no tiem filiāles darbiniekiem, kuriem aizgāji riet virsū, speciāli aizgāja un apspārdīja to bankomātu, lai tu nevarētu naudu uz konta uzlikt.
Vislabāk ir neizmantot tās citzemju bankas vispār . Barot bankas ar n-tiem miljoniem par pakalpojumiem dažādiem nav prātīgi.
Beidz murgot: tu sasmēlies! Latvijā visas bankas ir nelatviešu!
Lives of black transgender matter! Tu jau murgo tieši pats. Izlasi kārtīgi lēnām ,ja neproti ātri lasīt un padomā kas tika uzrakstīts.