SEB Banka - Serviss
IZmantojot SEb bankas pakalpojumu, biju ļoti vīlusies darbinieces KRSTĪNES SEVRJUKAS attieksme pret klientiem, nogaidot stundu fileāle, kurā ir it KĀ pusdienlaiks, un nenormālas rindas, kad pienāca mana rinda, izteicu frāzi "paldies ka uzgaidījat " BAnkas darbiniece man asi atbildēja - lūdzu!!!,, Pajautāju kad strādas treša kase, īsi ,, tagad esot pusdienlaiks, bet man arī, un tā ir vienīgā iespēja atnākt uz banku, ,,, visi jau tā pat zinat kā strādā bankās, bet šī Lēdija ( KRISTĪNE SEVRJUKA)tiešam nezin vai vina strāda bankā vai maksas toaletē ,, serviss nežēlojams
Комментарии (4)
1. Ir tāda ekstra, kā iespēja piezvanīt SEB bankai un pieteikt konsultāciju konkrētā laikā, lai nav jāsēž rindā un jāgaida sava kārta.
2. Rīgā ir arī SEB bankas filiāles, kuras strādā arī sestdienās un svētdienās, tāpēc nav jālec obligāti darba dienas vidū, kad visi grib paspēt savā pusdienlaikā uz banku.
3. Kādēļ tu esi pelnījusi pusdienlaiku, bet citi nē? ( Nu vienkārši būtu interesanti uzzināt, kur autore strādā, un kā viņai patiktu neiet pusdienās, jo kāds klients var būt neapmierināts. )
4. Sagaidot savu kārtu, izsakot savu negatīvo piezīmi, tiešām gaidīji, ka konsultante tev rokas bučos un ar platu smaidu sejā, garos paplašinātos teikumos izskaidros, ka ir pusdienlaiks?
Komentēja: Aug 20, 2015 ggggggggg - vārdus no mutes izņemi.
Pat ja būtu 24h serviss pat tad būtu slikti. Cilvēki mūsu sabiedrībā nav iemācījušies cienīt klientu apkalpošanas darbiniekus un viņu apziņā ir palikusi kaut kāda postpadomju replika, ka klientam vienmēr ir taisnība, arī tad kad nav.
Klientu apkalpošanas darbinieki nevar jums atbilēt, to ko vajadzētu jums pateikt pēc būtības vienreiz un par visām reizēm, bet ir spiesti stulbi smaidīt un atvainoties par to, pie kā patiesībā nav vainīgi, bet klients protams šinī situācijā ir varonis, kuram ir atļauts viss un līdz ko kāds darbinieks tiešām atbild kaut ko kas nav pa spalvai, tā saņem kaudzi personīgu apvainojumu par nekompitenci un zemo servisa līmeni (jā atgādināšu, bezmaksas serviss nemēdz būt labs, jo par visu ir jāmaksā) un pēc tam vēl tiek noķengāts šādos portālos nosaucot vārdā un uzvārdā.
Es laikam šīs darbinieces vietā vērstos tiesā un pieprasītu publisku atvainošanos un vēl morālo kompensāciju. Tas būtu interesants precidents gan tiesu vēsturē Latvijā, gan klientu apkalpošanas sfērai.
Internetbanka - suda gabals, vakaros nestarada, neko nevar samaksat!
"toaletē" - paldies, komentāru nebūs. Nav jēgas komentēt lauķus, kas redz tikai savu vagu un pat rakstīt nejēdz