www.sudzibas.lv SEB Banka Pārāk ilgi jāgaida apkalpošana klatiene vai arī ar telefonu

SEB Banka - Pārāk ilgi jāgaida apkalpošana klatiene vai arī ar telefonu

Kādus 10 gadus atpakaļ varēju vienkārši saņemt apkalpošanu telefoniski kādā pusstundu laikā, bet klātienē jebkurā filiālā visvairāk stundas laikā. Tagad telefonā gaida Rindā, pēc tam viņu pārtrauc gaidīšanu un Saka, ka "jums pārzvanīs 3 stundu laikā", un pārzvana pēc 8 stundām (darbdiena beigās) . Un lai saņemtu apkalpošanu klātiene jāgaida Rindā 3 nedēļās. Tāda sajuta, ka Seb Monoplijas dēļ atļāva sev degradēt, un joprojām viņi ņem nozīmīgo naudu vienkārši par to ka man pie viņiem ir konts. Ceru atrast sev labāku banku, kas īsti rūpējas par reputāciju un par klientiem, nevis šāda pavisam izlutināta organizācija.

20.06.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Комментарии (4)

A Arnis 1973 14.07.2022
Neievěro darba likumus

Seb banka nelikumīgi bloķě kontus privātpersonām atsakās pierakstīt filiālě

Sudzibas.lv Admin 01.08.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

D Dace 88 28.07.2022
Ignorē

Labdien,es vēlējos pateikt,ka SEB banka nekad laikā neatbild!
Es vēlos slēgt,pārtraukt līgumu ar SEB un viņi joprojām to nav izdarījuši un pat piezvanījiši!
Visu izdarīju no interneta bankas un viņi joprojām klusē!

Sudzibas.lv Admin 22.09.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы