SEB Banka - Nekompotents darbinieks
Šo sūdzību rakstu tamdēļ, lai citi netērēt lieki savu laiku ar seb bankas nekompotentajiem darbiniekiem...
Vēlējāmies ņemt kredītu nekustamā īpašuma iegādei. Mūsu finanses to atļāva (tā vismaz paskaidroja bankas darbinieks). Brīdinājām, ka pērkam remontējamu īpašumu. Tad bankas darbiniece jolanta mums teica, ka nepieciešams vismaz provazoriskais vērtētāja mājās novērtējums. Lieki piebilst...Kurš vērtētājs tā bez maksas kaut ko tādu darīs? Bet mums palaimējās, ka sameklējām starp paziņām vērtētāju. Banka uzdeva, ka būtu labi mums, ja īpašumu novērtētu uz mums vēlamo piruma summu. Vērtētājs novērtēja par 5000 vairāk...Tikai pēc bildēm vien. Bankas darbiniece mums mēģināja pārliecināt, ka tagad mums jāņem kredīts arī remontam. Paskaidrojām, ka mums nevajag, ka paši saviem spēkiem un līdzekļiem izremontēsim. Šādai idejai, protams, banka negribēja piekrist. Paskaidroja, ka tad mums jāuztrāda vismaz 7000, ka mums ir nauda remontam.
Bankas darbiniece 2 nedēļas vilka laiku, risinājāmām jautājumus, ko banka uzdeva atrsināt, katru nākamo reizi izdomājot arvien jaunus nosacījumus. Kāpēc darbinieks jau pirmajā konsultācijā nevar izstāstīt visus bankas nosacījumus, ja vēlas ņemt remontējam īpašumu? Gala rezultātā jutos ļoti pazemota, ka man gandrīz piespiedu kārtā jāņem lielāka summma nekā man vajadzēja. Nepiekritu viņu nosacījumiem un pagaidām, vai nu dzīvošu savā tagadējajā īpašumā vai meklēšu citas bankas pakalpojumus. Rūgtums pēc šā visa ir tik liels, ka esmu gatava iet prom no 15 gadus esošas manas bankas un neieaku nevienam pat sākt kontaktu ar šo banku.
Добавить комментарий