SEB Banka - Nekompetence
Mana pirmā un pēdējā pieredze ar patēriņa kredītu nesaņemšanu SEB Rīdzenes filiālē, un nekompetento darbinieci Diānu:
darbiniece nesaprot atšķirību starp darba algu un atlīdzību, jo "aizdomīgi" ir tas, ka manā kontā ienāk atlīdzība, kas likuma "Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likums" izpratnē ir gan darba samaksa, gan sociālās garantijas - pabalsti, līdz ar to valsts amatpersonas gadījumā tas ir korekts termins. Man lika aizpildīt veidlapu VSAA, lai SEB banka pārbaudītu vai ir maksāti nodokļi (tā noteikti būtu VID kompetence). Ar lepnumu varu teikt, ka darbiniece savu nekompetenci parādīja arī tālāk - ar argumentu, ka reizēm valsts iestādes nemaksā nodokļus. Tālāk man papildus pieprasīja vēl izziņu no jaunās darba vietas (pirms 4 mēnešiem nomainīju darbu), bet tikai nevarēja paskaidrot, ko izziņā grib redzēt. Sarunas laikā darbiniecei argumentēju, ka strādāju valsts iestādē, esmu ierēdnis un esmu iecelta amatā uz nenoteiktu laiku, ja ir šaubas par to, vai strādāšu arī turpmāk. Nākamajā dienā bankas darbiniece man "nāca pretī, lai man neradītu problēmas" neprasīja izziņu no darba vietas, bet ieskenētu darba līgumu, lai gan jau iepriekšējā dienā viņai teicu, ka esmu iecelta ierēdņa amatā (tas nozīmē, ka ir tikai rīkojums par iecelšanu amatā). Tā lūk, vēl tikai piebildīšu, ka SEB kontā atlīdzība tiek pārskaitīta jau no 2002.gada, man nav kredītvēstures, esmu strādājusi tikai valsts iestādēs.
Добавить комментарий