SEB Banka - Nekompetence
Februārī SEB norakstīja no kredītkartes EUR 64. Pēc informācijas pieprasījuma internetbankā, SEB konsultants paskaidroja, ka tas ir maksājums par darījumu ar kredītkarti, kas noticis 2019. (!) gadā; ar kredītkarti, kas jau ir sēn slēgta. Pēc papildinformācijas pieprasīšanas (jo internetbankā nav pieejami dati par darījumiem ar slēgtajām kredītkartēm), tiku informēts, ka 1) MasterCard noteikumi paredz maksimums vienu mēnesi kopš naudas rezervācijas, lai to norakstītu no konta un 2) es varu šo darījumu pārsūdzēt. Tā kā manā gadījumā ir pagājuši DIVI GADI, nolēmu pārsūdzēt darījumu. Tad SEB atbilde bija - nav iespējams pārsūdzēt darījumu, kas noticis divus gadus atpakaļ.
Sanāk, ka naudu norakstīt pēc diviem gadiem var, bet pārsūdzēt šo darījumu nevar. SEB konsultantu nekompetence ir arī tajā, ka viņi vispirms norāda uz iespēju pārsūdzēt darījumu un vēlāk, kad tas tika darīts, pasaka, ka tas nav iespējams.
SEB darbinieku nekompetence ir arī tajā, ka netika piedāvāts nekāds risinājums situācijai.
Sarakste pieejama pēc pieprasījuma. Cerot uz reakciju no bankas puses.
Комментарии (1)
Sazinies ar Mastercard