SEB Banka - Nekaunīgā Diāna Krecule
Es saprotu , ka cilvēks darbā var nogurt , bet Diānas Krecules attieksme bija nekompetenta . Kopā ar mammu atnācu lai man atbloķē ibanku , viņa to izdarīja , murmināja sev zem deguna visu procesu , tad man bija otrs jautājums , kuru viņa man neskaidri pasniedza , tad nejaukā tonī praktiski uzkliedza manai mammai , par to kas viņa ir . Es tiešām saprotu,ka dienas laikā var nogurt , bet klientus vajag apkalpot kā pienākas nevis pacelt balsi , ja man kkas nav saprotams , turklāt ar teikumu " Kas jūs vispār esat" aizskart manu mammu . Viņa nespēja normāli paskaidrot kas ir kartes limits un ibankas limits . Garastāvoklis sabojāts un atlikušo dienu . Uz šo Ibankas filiāli vairs neiešu .
Комментарии (7)
Var jau saprast, ka cilvēki ir dažādi, vieni noguruši, citi atpalikuši un kad tādi saiet kopā, tad atpalikušie uzskata, ka nogurušie ir nekompetenti un nekaunīgi, jo atpalikušie vienkārši ir atpalikuši un neko nejēdz. Tāpēc noteikti visiem būs labāk, ja uz to Ibankas filiāli Jūlija Liepiņa vairs neies.
Так пусть едет в Димто земи - в Ирию!
Latviešu dzimta zeme - Īrija...
"Mama! Mēs esam mājās - Dublins ir klāt!.."(c)
Jūs laikam būsiet viens no atpalikušajiem !
Izlasi rūpīgi savu pesteļojumu un tad padomā, vai nebūtu laiks atkārtot 5. klases gramatikas kursu!
"murmināja sev zem deguna visu procesu", "jautājums , kuru viņa man neskaidri pasniedza" un kronis visam: "Uz šo Ibankas filiāli vairs neiešu ."
Laikam rakstīja aizvainotās pielūdzēju varza! :D Ja jau pret Jums jau 2 komentāri! Es atkal Tavā vietā vadītājai sūdzētos. Ja tas nelīdzētu, tad darītu ko citu, bet savu panāktu. ;) Tā nedrīkst izturēties pret klientu, tas ir viņas darbs. Nekādas rupjības taču nelietojāt? Lūk.