SEB Banka - Krāpšana
Sveiki. Pirms nepilna mēneša ar mani sazinājās Seb darbiniece, sakarā ar manu sūdzību par preces pirkumu internetā - lego konstruktors bērniem, pēc apmaksas veikšanas nesaņēmu informāciju, par piegādes termiņiem, ne preces izsekošanas iespējas. Sieviete norādīja, ja nekas nemainās tad, lai sniedzu šeit savu sūdzību. Summa nav liela, bet te spēlē princips.
Комментарии (4)
Īsti gan nav saprotams, kads sakars ar internetveikalu būtu SEB bankai?
SEB darbiniece lika sūdzēties šeit par SEB banku? :DDD
Ha, tiešām smieklīgākais ko šeit esmu lasījis. Cilvēkam loģiskā domāšana ir sveša.
Banka nav tā vieta, kur izskatīs jautājumus par nekvalitatīvu preci vai negaršīgu picu. Ja klients pats ir veicis pirkumu par šo preci (tās nav krāpniecisks darījums) bankai nav nekāda daļa par klienta tālākajām attiecībām ar piegādātāju un viņa sniegto vai nesniegto servisu. Nevar aiziet uz banku un pateikt "es vēlos atcelt darījumu, jo man nepiegādāja preci vai es nesaņēmu pakalpojumu". tik jau laikam ir tomēr šinī dzīvē jāsaprot, Robert. °
Banka nav tava mamma, kas slaucīs tavus puņķus, katru reizi, kas kāds "sliktais" nav izdarījis tev pa prātam.
Demagoģija par bankas rūpēm par klienta naudas drošību ir lieka šinī gadījumā, jo pats veicāt maksājumu.