LV RU
www.sudzibas.lv SEB Banka Darbinieka nekompetence

SEB Banka - Darbinieka nekompetence

Labdien! Vēlējos iegādāties līzingā automašīnu. Bankas darbiniece Kitija Kļaviņa atzvanīja un piedāvāja citu kredīta formu, situācijā, ja tiks nomaksāta cita kredīta atlikusī daļa. Tas arī tika izdarīts. Diemžēl sekoja atteikums ar pamatojumu, ka neatbilstu bankas prasībām utt. Labi, visu saprotu..Tikai rodas jautājums, cik kompetenta un zinoša ir bankas darbiniece Kitija Kļavina, ja viņa jau sākotnēji neizpētīja manu finanšu situāciju un nesniedza negatīvu atbildi? Kāpēc tika tērēts mans laiks un resursi? Un vai tiešām bankā var strādāt tik neapzinīgs darbinieks?

Ie

Комментарии (2)

Pacco_al 01.07.2016

Tās nav neapzinīgums, bet vienkārši bezatbildība klienta priekšā un stulbums. Ir taču mazliet jāorjentējas savas bankas prasībās, pirms piedāvāt klientam, dzēst pirmstermiņā atlikušo kredīta daļu.
Protams ir pēc tam viegli stulbi smaidīt, plikšķināt actiņas un teikt, atvainojiet tā sanāca, ja vēl vispār atvainojās.
Bankās pēdējā laikā ir daudz "foršu meiteņu", bet kompitentu uz zinošu darbinieku no viņām ir ļoti maz.

Sa Sancux 23.08.2016

Bankās klientu apkalpošanas speciālistiem jau tagad maksā kā maximas kasierei. Kurš atbilstošs darbinieks gribēs uzņemties tādu atbildību, kas ir šiem speciālistiem!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы