SEB Banka
Ipasi ,,izcelas,, ar laipnu klientu apkalposanu, ja kaut ko palugsi arpus rindas, kaut vai pildspalvu vai lapu, lai aizpilditu iesniegumu, TEVI vienkarsi uzbreks nelaba balsi: ,,Mums ir KLIENTS, ejiet aiz DZELTENAS LINIJAS!,, 9 IT KA UZ NOSAUSSANU )Mazakais, ka NAV NEKADAS LAIPNIBAS PRET KLIENTU, AUGSTPRATIGAS DAMINAS TUR SEZ ( SEB UNIBANKAS FILIALE, KAS ATRODAS UZ BRIVIBAS IELAS PRETI BITES SALONAM)
Комментарии (13)
Pilnīgi iekrītu augstāk minētajam. Esmua rī sen saskārusies ar līdzīgu situāciju vairākās unibankas filiālēs. Gan Rīgā, gan Saldū arī. Uz Stirnu ielas Unibankas filiālē meitene ļoti nelaipni apkalpoja manu vīru un nevēlējās visu izdarīt līdz galam, aizbildinoties, ka ir gara rinda un visu viņa tāpat nevarot izdarīt!!!!! Ārprāts, kā nevar izdarīt! Ja tas ir mans konts, gribu un daru cik ilgi man vajag un apmierinu visas savas vajadzības! TAs pats bija Saldū, ka nelaipni apkalpoja mani Saldū!
KĀ MAKSĀ, TĀ STRĀDĀ!!!
Piekritu SEB darbiniecei, kad cilvēks stradā ar klientu nedrīkst traucēt! Tas ir pats par sevi saprotas! Galu galā bankas darbinieks strāda ar naudu nevis bananus skaita! Un Klientam var būt nepstikami kad vina dialogu partrauc kaut kāds tantuks lai dabūtu sasodito pildspalvu!!!!!
Operatoram ir ari citi veidi, ka laipnak shadas lietas paskaidrot. Ja unibanka tas notiek biezi. Ipashi vecriga.
Operatoram ir ari citi veidi, ka laipnak shadas lietas paskaidrot. Ja unibanka tas notiek biezi. Ipashi vecriga.---------------------------------------------------------------------Varbūt vel kafiju tev atnest?!?
Pilnīgs sviests. Par visu,kas jautājams ārpus KLIENTU apkalpošanas, ir ierīkota speciāla vieta - INFORMĀCIJA! Tieši tā arī,ka ja darbiniekam ir klients - viņu traucēt NEDRĪKST.
Vobhem skazu sledujuhee: personal kotorij rabotajet v banke nevinovat, sejcas objesnju pocemu :1. Vo pervih zarplatu platjat nesootvetstvujuhuju dannoj rabote, A rabota ta ocenj otvetstvennaja, postojanno nahodihsja v naprjazenii, kak-nikak rabota s valjutoj i s denjgami, obscitajehsja ili faljhivku podsunut tvoi problemmi!!! Postojanno vinuzdeni visluhivatj neudovoljstva klientov ili ehe cto-to, tut nervi dolzni zeleznie bitj ctobi visluhivatj da i ehe s ulibkoj na vsjakie gadosti v svoj adress, otvecjatj s ulibockoj i ponimaniem - hotja posuti vinovat ne ti a BANK (rukovodstvo banka) 2. Ekonomjat na kollicestve personala i kollicestve personala3. Ne cenjat personal rabotajuhij v banke
Bet, ja nepatīk kā maksā, tad taču, lai meklē citu darbu. Sēž tur neapmierināti ar dzīvi un bojā citiem garastāvokli. Lai brauc uz Īriju.
ne jau alga ir ta pr0blēma, bet gan tādi klienti kā sūdzības autore: 1) traucē darbinieku brīdī, kad viņš apkalpo citu klientu; 2) saskaitina apkalpojamo klientu; 3) pasakot kādu tizlu repliku par darbinieku sakaitina arī viņu. Rezultātā ir nelaipnā apkalpošana, kura jāpacieš nākamajiem klientiem, jo redz kādai dāmītei papīra savaidzējās. Arī banku darbinieki ir tādi paši cilvēki un arī viņu pacietībai reiz pienāk gals...
Eh brauciet uz Limbažiem mums te SEB bankā superīgas meitenes strādā, kad atnāku ar meitiņu lai man vieglāk vissu izdarīt darbinieces meitiņai končiņu iedod tad citu reizi metamkauliņu uzdāvina:)
Jau savos 3gados meitiņa mīl iet uz Banku:)
Piekrītu Annai! +++++
Laikam sūdzības autori vecāki nav iemācījuši ētikas pamatprincipus. Darbinieku var saprast, kad pa dienu jau 10-tais rupji iestrēgst sarunā ar klientu un prasa lapiņu un pildspalvu (būtu iespēja- es darbinieka vietā rupji pasūtītu uz kancelejas veikalu). Pie tam, ja uz galda vēl ir nauda, tad darbiniekam jābūt īpaši uzmanīgam! Esiet pieklājīgi un pret Jums būs pieklājīgi.
PIRMS SĀC SARUNU, PADOMĀ PAR PIRMO IESPAIDU UN TONI, JO TAS IETEKMĒS VISU TURPMĀKO SARUNU (VAI PAT SADARBĪBU)!
P.S. SEB bankas Spices filiālē arī ļoti laipni un patīkami darbinieki. Bieži tur iegriežos un vienmēr laipni un operatīvi apkalpo, kā arī palīdz ar labu padomu bankas jautājumos.
Par SEB attieksmi pret klientiem liecina kaut vai tas, ka viņi strādā tikai pirmdiena - piektdiena no 9:00-17:00. Kā strādājoši klienti var līdz bankai nokļūt un veikt jebkādas darbības viņiem nav īpaši svarīgi. Laikam orientējas uz bezdarbniekiem.
...esmu Unibankas kliente...bet tādu attieksmi, k'a Vecrīgas Unibankā, netā lu no universālveikala Galerija, sastopos pirmo reizi, bankā bija daudz cilveku...rinda gāja lēni, tur tā ir bieža parādība...man steidzīgi bija uz konta .. jauzliek 6.ls un janosūta bērnam, viņš gaidīja ...paņēmu nr, sapratu, ka te nostavēsu vismaz stundu...pavaicāju vienai darbiniecei...tā bija 11.01.otrdiena..2.logs DIANA, jo sēdeja un kaut ko knibinājas..vai nevaru izņēmuma kārtā, man uzlikt naudiņu, jo tas aizņem burtiski 2...3.minūtes...tā es daru pirmo reizi, vienmēr protams gaidu rindu... man atbildēja, ka izsaukšot nākošos, ja neviena nebūs, tad varbūt...es turpat netālu gaidīju un nervozēju, ka tikai nenokavēju...atnāca nākošie, , , aizgāja...pēc tam DIANA...kaut ko lēnam pļapājot ar koleģēm kopēja...pec tam uzlika uzrakstu, , , , , , ATVAINOJIET, JŪS APKALPOS BLAKUS...un aizgāja lenā garā...saģerbusies mētelī...???
...Šodien tik daudz cilvēki ir bez darba, , , varbūt DIANAI..LAIKS KAUT KO MAINĪT...