SEB Banka - Briesmīgs serviss
Vairākas dienas Seb internetbanka nebija pieejama, pēc bankas vārdiem uzlabojumu dēļ.
Šodien dienas laika joprojām ieiet nebija iespējams, pa tālruni operators nekādu atbildi nespēja sniegt,
šobrīd lietotāja kods tiek bloķēts, jo it ka parole nepareiza, kaut gan iepriekš tika vadīta ik dienu.
Sazināties ar banku nav iespējams, diennakts tālrunis
cik saprotams ari nedarbojas, 20 min garuma neviens necel klausuli
Комментарии (3)
Jau kādu mēnesi iepriekš visur - pa TV, facebook, pa radio, ziņu portālos tika brīdināts par remontu un ibankas nepieejamību šajās dienās! Tika atsūtīts arī e-pasts un sms privāti! Kā vēl, jūsuprāt, banka varēja brīdināt Jūs?
Es saprotu, ka te vairāk sūdzība bija par to, ka pēc šiem uzlabojumiem ibanka un SEB strādā neapmierinoši, nevis par to, ka nebija informācijas par uzlabojumu veikšanu.
Pēc ibankas "uzlabojumiem" paziņoju, ka vairs neizmantošu SEB bankas pakalpojumus.
Es izvēlējos jau citu banku, kur ar lielu prieku PĀREJU!Tas ir pateicībā par slikto klientu apkalpošanu!
Lai veicās "sebistiem" noturēt savus vecos klientus!
Bet, esmu pārliecināta, ka daudzi, jo daudzi pēc šiem ibankas "uzlabojumiem", dosies uz citām bankām...
Par to esmu pārliecināta un arī ĻOTI PRIECĪGA!