www.sudzibas.lv SEB Banka Briesmīgs serviss

SEB Banka - Briesmīgs serviss

Vairākas dienas Seb internetbanka nebija pieejama, pēc bankas vārdiem uzlabojumu dēļ.
Šodien dienas laika joprojām ieiet nebija iespējams, pa tālruni operators nekādu atbildi nespēja sniegt,
šobrīd lietotāja kods tiek bloķēts, jo it ka parole nepareiza, kaut gan iepriekš tika vadīta ik dienu.
Sazināties ar banku nav iespējams, diennakts tālrunis
cik saprotams ari nedarbojas, 20 min garuma neviens necel klausuli

B

Комментарии (3)

L LindaBrainstorm 13.02.2017

Jau kādu mēnesi iepriekš visur - pa TV, facebook, pa radio, ziņu portālos tika brīdināts par remontu un ibankas nepieejamību šajās dienās! Tika atsūtīts arī e-pasts un sms privāti! Kā vēl, jūsuprāt, banka varēja brīdināt Jūs?

A AGr 14.02.2017

Es saprotu, ka te vairāk sūdzība bija par to, ka pēc šiem uzlabojumiem ibanka un SEB strādā neapmierinoši, nevis par to, ka nebija informācijas par uzlabojumu veikšanu.

O Oga777 16.02.2017

Pēc ibankas "uzlabojumiem" paziņoju, ka vairs neizmantošu SEB bankas pakalpojumus.
Es izvēlējos jau citu banku, kur ar lielu prieku PĀREJU!Tas ir pateicībā par slikto klientu apkalpošanu!
Lai veicās "sebistiem" noturēt savus vecos klientus!
Bet, esmu pārliecināta, ka daudzi, jo daudzi pēc šiem ibankas "uzlabojumiem", dosies uz citām bankām...
Par to esmu pārliecināta un arī ĻOTI PRIECĪGA!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы