SEB Banka - attieksme pret klientu
Tā pat nav sūdzība, bet jautājums. Sakiet vai bankas darbiniekiem ir noteikti jābāž savs deguns klienta personīgajās darīšanās? Ja tiek lūgts pirms laika lauzt līgumu par apdrošinašanu ar uzkrājumu ( vecmamma šādā veidā krāja naudu mazmeitai) , tad jau laikam mājās tas jautājums ir izdomāts un pārdomāts. Vai viņiem ir tiesības pārmest gados jaunam klientam-tā vēl nav tava nauda u.t.t., un mācīt omi kur likt savu pensiju. Ja viņas abas ir izdomājušas ka nauda ir nepiešamāka par līguma turpināšanu, tad tas ir viņu lēmums. Kad pirms kāda laika tika veikta konsultācija šajā jautājumā citā bankas filialē, darbiniecē bija izcili kompetenta un pieklājīga, netika uzdots neviens nekorekts jautājums, vai izteikta "pamācība".(filiāļu adreses neprecīzēšu).
Комментарии (4)
Bankas darbiniecei bija šaubas, vai vecmamma grib labprātīgi mazmeitai atdot uzkrāto naudu.
Kads murgs! Ome tika atvesta sasieta un ar lielu virtuves nazi pie kakla? Bredakas kundze, ja nav ko teikt, nevajag komentet izklades pēc.
Kārtējā "uz_vecmāmiņas_kakla_sēdētāja" !
Apdrošināšana ar uzkrājumu tiek noslēgta uz konkrētu laiku un lai līguma darbības laikā izņemtu naudu, ir jāmaksā kaut kādi tur procenti soda naudas. Darbiniece gan jau gribēja vecmammu atrunāt no tāda soļa.
Esmu par profesionāliem darbiniekiem šādās darba vietās!