SEB Banka - Apkalpošanas kvalitāte
Šodien devos pēc kodu kalkulātora uz Dominas centrā esošo Seb bankas filiāli, izņēmu kartas numuriņu, pēc 2,40 stundu gaidīšana mans kārtas nr, bija pavirzijies par 1vietu uz prieikšu,
rindā, mes bijām 6 cilvēki, bet no 7 darbavietām strādāja 4, kurās atradās vienas un tās paša personas, ko viņas tur darija nav saprotas, zvaniju uz norādīto tel. Man bankas pārstāvis teica lai gaidām. Pakonsultējamies ar pārējiem gaidītājiem viņi dalijās ar saviem piedzīvojumiem, sakarā ar jūsu banku, ka 2,5 stundas tas nav nekas luk ir gaidīts arī 4 stundas, tā arī nesaņemu neko un devos prom pēc 2,5 stundu gaidīšanas. Kas jums tur notiek?
Комментарии (1)
Individuālas finanšu konsultācijās, kurās tiek pārdoti bankas produkti. Nav saprotams?>