SB Siltumtehnika/ Lauris Cekuls - Neprofesionāļu serviss
Tātad gribēju mainīt apkures katlu no cietā kurināmā uz granulu kamīnu, kas nozīmē ka radiatori un trubas apkures sistēmai jau ir savilktas. Izlēmu to darīt caur sb siltumtehnika sia firmu. Iedeva darba vadītāja nr. Sazvanījos vienojāmies par apskates laiku, viss labi atsūtija man piedāvājumu un aptuvenās izmaksas. Pēc 2 mēnešiem man pateica, ka var uzsākt darbus (par šo nekas slikts jo visiem ir tikai 24h dienā)
galā rezultātā man uzstādīja granulu kamīnu, bet sistēmu pieslēdza otrādi. Tajā vakarā kad notika sistēmas palaišana, jau sapratu ka sistēma nedarbojas kā iepriekš. Uzjautāju kāpēc tā? Man atbildēja, ka principā nav starpības cirkulācijas virzienam. Bet pēc nedēļas mēģināju iekurināt kamīnu un sapratu, ka ir starpība, ja pastamies elementāru fiziku - aukstais ūdens sēžas lejā, siltais ceļas augšā, līdz ar ko man siltais ieplūst pa apakšu un sūknim ir papildus slodze, lai idzītu auksto ūdeni pa augšu nevis tas notiktu dabīgi. Šis viss rezultējās ar to, ka visi radiatori, visu laiku ir vaļā, līdz ar ko sistēmā pilnvērtīgi neuzsilst, pie 55 grādiem ieslēdzas sūknis un sistēmas temperatūra nokrītas zem 55 grādiem sūknis atslēdzas un cirkulācija nenotiek. Tātad kamīns nemaz nesasniedz darba temperatūru.
Otrā problēma: viņiem vajadzēja atvienot veco katlu, aiztaisīt veco skursteņa vietu un uztaisīt otrpus sienai vietu jaunajam skurstenim. Abās šajās vietās nāk dūmi. Tātad ir atstāti caurumi.
Trešā problēma: cilvēks kas palaiž katlu nemācēja iestatīt programmatūru, jo esot jaunā tipa automātika un nav vēl apguvis. Līdz ar ko arī es kā lietotājs māku iestatīt tikai sistēmas ūdens temperatūru un vilkmes apgriezienus. Kas noteikti ir par maz, bet nu labi var izlasīt instrukcijā tikai viena problēma man neatstāja instrukciju, jo jaunā vēl nebija iztulkota, solījās ka atsūtīs 3 nedēļas pagājušas un nekā vēl nav.
Ceturtā problēma: pirkuma čeka man arī nav, jo uzstādītāji paši viņu atveda no sb veikala. Kad pajautāju pēc čeka man paskaidroja ka čeku par pirkumu nevajag, jo lapiņa ko uzrakstīja sistēmas palaidējs, itkā esot garantijas talons.
5. Problēma: tāmes man par šo visu arī nav. Bet samaksāju es 1711,28 eiro par kamīnu un 750 par darbu.
Kad sapratu ka sistēma otrādi pazvanīju un pateicu ka tā nevar, nākamajā dienā atbrauca 2 "speciālisti". Valsts valodā ne vārda nesaprata, kad aicināju iekšā viņi nesaprata vai es ar viņiem runāju. Pirms viņi atvienoja nepareizi savienotās trubas, pateicu lai pasauc mani kad vienos atpakaļ, gala rezutātā viņi trubas salikuši kā vieglāk nevis kā vajadzētu būt. Prasu kāpēc tā? Viņi man atbild ka viņiem materiāla nebija. Vot tādi mums meistari. Zvanu atkal viņu darbu vadītājam un saku ka tas nav normāli, vienojamies par vēl vienu dienu kad atnāks "meistari".
Neiesaku apkures speciālista laura cekuļa un viņa strādnieku pakalpojumus.
Neesmu apkures speciālists, bet nu kaut kāda loģiskā domāsana pastāv.
Комментарии (3)
Labdien!
Godātais “muris119” vēlamies informēt, ka pieminētā persona, publicētajā sūdzībā, nekad nav strādājis mūsu uzņēmumā, ka darba ņēmējs. Jūsu pieminēta persona ir Santehniķis, kuram, ka citiem Santehniķiem, kuriem iepērkoties mūsu veikala, tiek piemērotas īpašas atlaides pirkumiem!
Jebkura prece, kas tiek pārdota klientam “SB” SIA veikalos, tiek izdrukāts čeks un/vai Preču pavadzīme, ko izsniedz pircējam uz rokas.
Redzu, ka facebook lapā Lauris Cekuls ir atrodama informācija, ka "meistars" darbojas tieši SB Siltumtehnika! Kaut kas nelīmējas kopā!
Labrīt! L. Cekulis nekad nav bijis “SB” SIA darbinieks. Informācija par meistariem ir pieejama šajā “SB” SIA mājas lapas sadaļā Serviss: https://www.sbsiltumtehnika.lv/lv/serviss
Lūgums atsūtīt linku [slēpt]@sbshop.lv) uz “SB Siltumtehnika” facebook mājas lapas profilu, kur ir norādīts, ka Lauris Cekulis ir SB, SIA darbinieks- Meistars.
Iespējams kāds no “SB Siltumtehnika” faceboook profila apmeklētājiem vai sekotajiem zem kāda no nopublicētās ziņas komentāros ir ierakstījis šo ziņu.