SB NET/ Viadrus U22 katls - Nepilna komplektācija
Esmu neapmierināts ar apkalpošanu un jutos piešmaukts. Gribēju U 26 Viadrus katla modeli. Mani pierunāja paņemt U 22. Man tas nebija sevišķi principiāli, tāpēc piekritu U 22 modelim ar 4 sekcijām. Gaidīju vairākas nedēļas. Beidzot atveda to katlu, bet nav klāt puse no piederumiem, kas solīti būt komplektā. Saziņa notika uz šo numuru - 25626267, piezvanīju un pateicu, ka man nav atvestas vairākas lietas (drošības vārsts, tīrīšanas komplekts utt. ) šis darbinieks atbildēja, ka varētu būt kāda kļūda gadījusies, ka šobrīd viņš ir ļoti aizņemts un atzvanīs vēlāk tajā dienā. Neviens, protams, neatzvanīja. Nākošajā dienā nevaru nevienu sazvanīt. Neceļ klausuli.
Комментарии (2)
Sazvanīju viņus uz numuru 66931611 kas ir mājas lapā minēts. Atkal runāju ar šo pašu darbinieku, viņš apsolīja, ka es dabūšu trūkstošās detaļas, taču lūdza piezvanīt vakarā un atgādināt. Skatīsimies kā būs tālāk )
Beidziet gvelzt, neviens klients nav piešmaukts, apčakarēts u.t.t., ja ir kādas neatbilstības vai Jūsu gaidītais nav piepildījies, lūdzu, rakstiet iesniegumu un preci paņems atpakaļ. To, kā ļoti labi zināms, uzrauga viena Latvijā pazīstama organizācija.
Kapēc vajag tā ākstīties cien. konkurenti, rakstīt visādus murgus ?
P.s. Protams, ka bez starpgadījumiem neiztikt un, šad tad dažāda veida sarežģījumi notiek, visi ir cilvēki un, kā zināms, cilvēki un tāpat arī sistēmas pavisam nav perfekti. Ļoti atvainojamies saviem klientiem, kuriem dažādu iemeslu dēļ, sadarbojoties ar mums, ir bijušas kādas neertības. Taču pārējiem iesakam šāda veida atsauksmes neuztvert pārāk nopietni, visbiežāk ziņojumus sūdzību saitos raksta konkurenti, tādā veida viens otru apmelojot.
Un, ja kāds tiešām ir ļoti neapmierināts ar kvalitāti, servisu u.t.t., tad vienmēr aicinām šādos gadījumos sazināties ar mums, jo problēmas ir jarisina un tās gandrīz vienmēr var arī atrisināt.
Un vēl, U22 tik tiešām daudzejādā ziņā ir labāks par U26, un otrādi, katrai lietai savs pielietojums.
Ar cieņu,
SB NET vadība