SB NET, SIA - nepamierinoša apkalpošana un kvalitāte
Pēc radiatora pasūtījuma, saņemot pasūtījuma apstiprinājumu nākamajā dienā , pagāja nedēļa! Dotais darbinieks ar telefona nr. 25626267 aizsūtīja uz citu tel numuru, kur tur aizsūtīja uz citu.... Pēc ilgas sarunas, dotais darbinieks, izteicas, ka viena radiatora dēļ, kurš maksā 73.00 EUR, viņš netaisās pat savu dibenu celt augšā un viņam neesot laika, lai runāt par doto pasūtījumu!!
Nav arī garantijas par doto radiatoru pareizu izcelsmes valsti!! Jo atbildes, uz jautājumu, par esošā sertifikāta esamību, es nedzirdēju!!!
Комментарии (2)
Aicinam cien. konkurentus nerakstīt visādus murgus, jābūt arī ētikai !
Par konkrēto gadījumu jelkādu informāciju vadība nav saņēmusi, savukārt darbinieki, protams, arī neko nezin, tāpēc, diemžēl nevaram neko komentēt.
P.s. Protams, ka bez starpgadījumiem neiztikt un, šad tad dažāda veida sarežģījumi notiek, visi ir cilvēki un, kā zināms, cilvēki un tāpat arī sistēmas pavisam nav perfekti. Ļoti atvainojamies saviem klientiem, kuriem dažādu iemeslu dēļ, sadarbojoties ar mums, ir bijušas kādas neertības. Taču pārējiem iesakam šāda veida atsauksmes neuztvert pārāk nopietni, visbiežāk ziņojumus sūdzību saitos raksta konkurenti, tādā veida viens otru apmelojot.
Ja kāds Klients tiešām ir ļoti neapmierināts ar kvalitāti, servisu u.t.t., tad vienmēr aicinām šādos gadījumos sazināties ar mums, jo problēmas ir jarisina un tās gandrīz vienmēr var arī atrisināt.
Ar cieņu,
SB NET vadība
Protams jau ka SB net nebūs vainīgs! Tāpat kā manā situācijā. Meistari atteicās braukt novērst problēmu kura bija radusies ar granulu katla padeves šneku.Edijs uz manu mobilo ilgi neatbildēja. Pņēmu no drauga mobilo, tad uzreiz pacēla.Gan jau ka domāja ka jauns klients zvana ko atkal varētu apčakarēt. Man arī čeku neiedeva. Samaksāju skaidrā naudā 2200 eiro, ko nemaz tā īsti laikam nedrīgst darīt.