SB Net Latvija SIA - Atsakās veikt garantijas remontu
Iegādājos granulu apkures katlu no SB Net Latvija Sia. Atbrauca meistari no rīgas pieslēdza. Samaksāju 450eiro par darbu. čeku protams neiedeva. Nākamajā dienā konstatēju ka ir problēmas ar granulu padeves šneku. Meistari atsakās braukt uz liepāju un novērst vainu. Un pārdevējs edijs brekte neatbild uz maniem telefonu zvaniem un ignorē e - pastu ko sūtu viņam. Nezinu kā tagad rīkoties.
Cienījamais klient !
Labdien,
Vēlamies izklāstīt radušos situāciju. Esam e-komercijas mazumtirdzniecības uzņēmums SIA "SB Net Latvija", kas nodarbojas ar apkures katlu tirdzniecību un piegādi pa visu Latviju.
Klients - šī raksta autors ar mums sazinājās un uzticoties mūsu reputācijai un rakstā minētā tirdzniecības pārstāvja kompetencei, izdarīja izvēli par labu čehu ražotājam - Viadrus, granulu katla iegādei. Pirms iegādes, vēlējās, lai šo iekārtu viņam uzstāda un piemēro līdzšinējai apkures sistēmai. Mūsu tirdzniecības pārstāvis rekomendēja uzstādītāju, kurš nav uzņēmuma Sia "Sb Net Latvija" darbinieks, bet gan neatkarīgs, individuāls komersants, kurš ir kompetents granulu katlu uzstādītājs un sertificēts ražotāja iekārtu palaidējs.
Pēc uzstādīšanas pagāja aptuveni 2- 3 nedēļas, kad pirmoreiz klients mūs informēja, ka ir radusies problēma ar granulu katla Viadrus padeves mehānismu-šneku un uz automātikas parādās Error.
Konsultants lūdza klientam zvanīt uzstādītājam, lai paskaidrotu radušos situāciju un rastu problēmes risinājumu.
Pagāja nedēļa un klients zvanot, jau agresīvā tonī, stāstija, ka ir nopircis augstākās kvalitātes granulas, kā meistars viņam ieteicis, bet problēma tā arī nav atrisinājusies. Nolēmām paši zvanīt uzstādītājam un noskaidrot radušos situāciju. Uzstādītājs mums situāciju raksturoja tā - klientam jau vairākas reizes ir izskaidrots, ka granulu katla bunkurs ir novietots pārāk tuvu katlam un tas būtu jāpārvieto, lai granulu padeves mehānisms-šneks būtu pareizā leņķī! Bet klients pats vēlējies to novietot tā, lai tas aizņemtu pēc iespējas mazāk vietas.
Pagāja pāris dienas un saņēmām e-pastu:
Labvakar! Joprojām gaidu, kad atbildēsiet un norunāsim, kā jūsu meistari novērsīs problēmu. Vai arī pasakiet, ka atsakaties veikt garantijas remontu .
Gaidu jūsu zvanu.
Sazvanījāmies un vienojāmies, ka uzzvanīsim viņam vēlreiz, tiklīdz vienosimies ar mūsu rekomendēto uzstādītāju par iespējamo laiku, kad viņš varētu ierasties Liepājā. Bijām gatavi no sava uzņēmuma budžeta piešķirt līdzekļus, lai uzstādītājs aizbrauktu un šo problēmu atrisinātu. Kaut gan atklāti sakot, situācija bija ļoti neskaidra un dīvaina.
Sazvanoties nākamajā dienā, klients jau normālā tonī teica, ka pie viņa atbrauks pazīstams meistars un mēģinās šneku un bunkuru novietot tā, kā tas aprakstīts apkures katla instrukcijā - pasē. (kā mūsu ieteiktais uzstadītājs to sen jau bija ieteicis izdarīt!)
Ja tomēr netiks galā, tad mūsu rekomendētajam uzstādītājam būs jāierodas un jāatrisina radušos situāciju.
Tā arī viss beidzās, līdz šodien viens no kolēģiem informēja, ka mūsu uzņēmums ir ielikts Sūdzības.lv.
P.s. Protams, ka bez starpgadījumiem neiztikt un šad un tad dažāda veida sarežģījumi notiek, jo visi ir cilvēki un, kā zināms, cilvēki tāpat arī sistēmas un iekārtas nav perfekti. Ļoti atvainojamies tiem klientiem, kuriem dažādu iemeslu dēļ, sadarbojoties ar mums, ir bijušas kādas neertības. Šī sūdzība mums nav saprotama, jo tiešām mēģinājām risināt šo problēmu! Tā nebūtu radusies,ja klients jau sākumā būtu izpildījis ieteikto risinājumu.
Ar cieņu,
SB NET Latvija vadība
Комментарии (2)
Uzrakstiet uz e-pastu [slēpt]@inbox.lv)... Tiksim galā ar Jūsu problēmu!
NO SB JĀTURAS PA GABALU!
Par šiem jau šeit rakstīts.
http://www.sudzibas.lv/sb-siltumtehnika-vienaldziba-c42334