РешеноSaules Salons - Slikts serviss
Laba diena.
Vēlos pabrīdināt.
Vēlējos pieaudzēt matus, šo lēmumu ilgi pieņēmu, jo zinu cik slikti var pieaudzēt matus. Vēlējos atrast labu meistaru, kuram tas ir sirds darbs.
Piezvanīju uz saules salonu, pacēla ļoti jauka administratore un teica ka iedos ar meistaru parunāt par matu pieaudzēšanu. Ļoti jauka dāma, pastāstīja visu par saudzīgāko matu pieaudzēšanas metodi (ultraskaņu). Teica ka izmaksās no 350 eiro. Kā arī, piebilda,ka varu pierakstīties pie viņas gan uz krāsošanu, gan uz griešanu un likšanu. Atzvaniju pēc stundas ar lēmumu pieaudzēt matus pie šīs meistares. Administratore pierakstīja uz noteiktu laiku un datumu kad man būs labāk. Meistare piebilda, ka audzēšana aizņems 5 stundas.
Vēlāk izlēmu ka vēlos uztaisīt skropstu ilgviļņus. Piezvanīju uz to pašu saules salonu, pierakstīties. Administratore, teica ka varu pierakstīt uzreiz pēc 3 stundām, pēc matu pieaudzēšanas. Pateicu, ka tas nav iespējam, meistere teica ka tas aizņems vismazs 5 stundas. Uz ko administratore pateica, ka meistere būs ko sajaukusi un vairāk pa 3 stundām tas laiku neaizņems, kā arī, piebilda ka meistere ir ar ļoti lielu pieredzi matu pieaudzēšana un zin savu lietu. Izklausās labi? Par ko lai sūdzās?
Ar mīlestību, Salonu pazinēja.
Nepatiesa informācija. Man ļoti žēl, ka tā ir noticies. Izsaku savus atvainojumus.
Комментарии (1)
Sūdzība par pakalpojuma kvalitāti, kas tā arī nenotika?