Šarlotes Zobārstniecība - Slikts serviss
Par zobārsti Zubare
gaidījām pierakstu uz zobu pārbaudi apm. 4mēn, mani 2 dēli nokavēja 10min. Dēli nosēdēja aiz durvīm vairāk kā stundu, kad viņiem pateica, ka nepieņems. Uzskatu to par ļoti nesmuku attieksmi pret bērniem. Ne visi vecāki var mūsu laikos atprasīties no darba.
Комментарии (6)
Nu moins, 4 mēnešu laikā jau varēja saplānot. Kapēc, lai nākamajam rindā, kurš ieradies laikā, ir jāgaida deļ kavētāja?
Nesmuki no jums, kavēt!
Šeit Jeļena - bērnu nīdēja jāsauc komentēt. Ja zobi tiešām sāpētu bērniem, tad pusstundu ātrāk būtu ieradušies.
Gandrīz visās, ja ne visās - neviens jūs negaidīs. Ir sarunāts laiks uz kuru ir jābūt. Nepaspējāt laikā - papisāt vizīti, ja vienīgi sakritības dēļ ārstam ieilga seans. Pieļauju, ka pat nemēģinājāt informēt.
kur tas nožēlojamais komentātors, kas vienmēr par bērniem komentē? :D Būtu interesanti palasīt kārtējo komentāru
Ja paredzama kavēšanās vai gadās situācija,kad tiek kavēts, tad parasti sazinās ar klīniku un pajautā vai pieņems un brīdina,ka kavēs. Tas būtu tikai godīgi, cienīt ārsta laiku.
Tas pats 2024.g., Dr. Vītoliņa. Bērnam 7 gadi. Nemaz neiznāca, lai ieraudzītu savu klientu. Neviens cits nebija, rindā negaidīja neviens. Vnk nevēlās strādāt. Kur tad ir Hipokrāta zvērests? Tas neiet kopā ar pieraksta principu. Neiesaku. Ir gan nesmuki, gan neētiski. Bērns ir svarīgāks, kā lai to pagriež.