www.sudzibas.lv Santli ziedu salons Hēlija baloni, kuri saplīst neiznesot no veikala

Santli ziedu salons - Hēlija baloni, kuri saplīst neiznesot no veikala

Šodien, 28.11. Ap 18 mana meita jūsu veiklā iegādājās 2 hēlija balonus - ""1"" un "5"" - samaksājot par to gandrīz 5 eiro.
Balonus diemžēl neizdevās aiznest pat līdz mašīnai, jo tie uzsprāga, kad meita gāja atpakaļ uz veikalu = pārdevēja pazvanīja kādai rutai un apgalvoja, ka viņi nav vainīgi.
Noskaidroju, ka tas varēja notikt tāpēc, ka bija temperatūras svārstības - bet tad vajag vismaz censties preci iepakot kaut vai plastmasas maisiņos un obligāti brīdināt, ka tā var notikt. Galvenā problēma varot būt tā, ka baloni bijuši par daudz piepūsti - to apgalvo cilvēki, kuri nodarbojas ar šo biznesu pasākumos - un šī nu ir pārdevējas atbildība.
Čeks ir saglabāts. Baloni atgriezti veikalā - nauda nav atgriezta.

F

Комментарии (3)

Dainis 29.11.2017

Nopietni!?

L [email protected] 29.11.2017

Publiskais Fuj... ! Nu izklausās pavisam nesmuki , un gribās ticēt kad preci vajadzēja samainīt ja nu netika brīdināti .Pati strādāju vienā no šī uzņēmuma veikaliem un jebkuru neskaidrību gadījumā vislabāk vērsties runāt ar priekšniecību pirms internetā smērēt uzņēmuma vārdu. Negribas ticēt,kad priekšniecība par šādu gadījumu zina,jo vienmēr ir pretīmnākoša. Vārds Ruta nav ne tuvu priekšniecībai. Manuprāt pircējam ir visas tiesības vērst sūdzību pret pārdevēju (kuras vārds pat nav pieminēts))lai gan saprotams arī iespējamais cilvēciskais faktors,kad pārdevēja aizmirsa informēt pircēju par helija reakciju temperatūras maiņas,bet neattaisno to kapēc netika informēta priekšniecība un atrasts kompramiss šajā situācijā .

F faberlic 30.11.2017

Sūdzībās iekopēta vēstule Blūma kungam:) Ziniet - mani absulūti neuztrauc firmas vārds @santli vai LiSant...- ja cilvēks - arī pusaudzis IR cilvēks- par savu naudu PĒRK pakalpojumu, tad tas nozīmē saņemt pakalpojumu, ja radusies problēma ( visticamāk daudz par daudz piepūsts balons. Un kas tā Jums par dīvainu tehnoloģiju balonā liet pva līmi?) - tad to novērst NEKAVĒJOTIES, jo pirmkārt jau DARBINIEKIEM ir jāuztraucas par firmas vārdu un nevajag novest klientu līdz stadijai, kad gribas ar problēmu dalīties...

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы