Santehnikas paradīze - Nepilnīga preces komplektācija
Pasūtīju poda vāku.
Prece pienāca apšaubāmas kvalitātes iepakojumā, izskatās, ka bijusi iepriekšs izpakota.
Iztrūka stiprinājumi.
Sazinājos ar uzņēmumu, bet viņi vainoja mani, ka esmu saplēsis stiprinājumus saplēsis un tādēļ pieprasu jaunus.
Neiesaku šo kantori!
Комментарии (1)
Ko domāju:
Uzņēmuma attieksme nav pieņemama – vainot klientu bez pierādījumiem ir ne tikai neprofesionāli, bet arī rada risku reputācijai.
Ja prece pienāk bez visiem komplektējošiem elementiem, tā automātiski tiek uzskatīta par nepilnīgu, un uzņēmumam ir pienākums to novērst (atbilstoši Patērētāju tiesību likumam).
Apšaubāmais iepakojums un aizdomas par to, ka prece ir bijusi jau atvērta, tikai pastiprina šaubas, ka kļūda bija no viņu puses, nevis jūsu.
-
Ko ieteiktu darīt:
Uzraksti oficiālu s*dzību e-pastā ar pievienotu pasūtījuma numuru, fotogrāfijām un aprakstu. Lūdz izsniegt trūkstošos stiprinājumus vai kompensāciju.
Ja viņi atsakās, iesniedz s*dzību Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC). Viņi šādos gadījumos parasti iestājas klienta pusē.
Ja maksāji ar karti, vari vērsties arī savā bankā un pieteikt strīdu/chargeback – it īpaši, ja prece ir nepilnīga.
-
Padomi turpmāk:
Vienmēr fotografē paku atvēršanas brīdī, ja ir aizdomas par iespējamiem trūkumiem.
Ieskaties atsauksmēs par konkrēto tirgotāju pirms pirkuma – bieži vien ir redzamas līdzīgas situācijas.
Nākamreiz izvēlies tirgotāju ar labākām atgriešanas un apkalpošanas atsauksmēm (piemēram, 220.lv, Amazon, vai citi, kas ievēro patērētāju aizsardzības praksi).