Sana-S - Nekvalatatīvs darbs.
Sveikas, meitenes.
Rakstu sakarā par zobu taisīšanu-zobu pārklāšanu ar gēlu...Holivudas smaids. Es sen tik ļoti gribēdama skaistu smaidu aizgāju šajā pašā adresē kura zemāk norādīta...taisīt zobus pie dr. Ilona Iseviča( ja uzvārdu atceros pareizi.) Slīpē savus zobiņus uz nebēdu. Tā ka pēctam ir sabojāti galīgi. Nu bija pēc pārklāšanas pagājuši tikai 2 mēneši un jau sāka parādīties pirmie knifi. Mazs caurumiņš-gēls nodrupa vienam zobam. Pēc kādiem pāris mēnešiem atkal pavisam nokrita zobam pārklājums...izveidojās gaisa burbulis apakšā. Un tagad atka,l jau ir kopā 4 zobiem kaut kāda vaina. Bet zvanot Ilonai sakot ka tāda vaina tikai 8mēn. apkārt, pieprasija maksāt atkal pa katru zobu 20.-ls kaut gan teica ka ir garantija ja kaut kas atgadīsies. Bet kur tad garantija pazuda pēkšņi! Nesmēķēju un kaulus ar negraužu.Tā redz ir ka tik daudz klientu , ņem visus vienā barā. Kad man taisija tānī pašā laikā vēl paspēja pieņemt 5 cilvēkus un man lika gaidīt. Kā arī strādā bez čekiem. Kad jautāju čeku pateica , ka ir dota atlaide un tāpat jau VID neapmaksā šādus čekus.
Sana-S, filiāle
Kastrānes iela 1 k.2, Rīga, Latvija, LV-1039
Комментарии (2)
20 ls par zoba pārklāšanu?
Tas ir nenormāli lēti.Tad man jājautā ar kādiem materiāliem ārsts strādā?
Labi materiāli maksā pāri simtam un plombe sākot no 35 ls.
Ar attieksmi man nav tur bijušas problēmas (esmu bijusi gan pie Ilonas, gan pie pārējām), bet jāatzīst, ka darba kvalitāti stipri (un NEGATĪVI!) ietekmē tas, ka viņiem klīnikā viss ir nenormāli sasteigts.
Katru reizi, kad biju tur iegriezusies, atmosfēra vienāda - ļoti saspringta - meistares nervozas, nokaitinātas, skraida apkārt, kaut kur steidzas.
Mēģina pieņemt pēc iespējas vairāk klientu dienas laikā, un, līdz ar to, darbs tiek padarīts steigā - kā pagadās. Rezultātā, pēc nedēļas-divām, ir atkal jāatgriežas pārtaisīt to pašu (protams, par papildus samaksu). Un tā katru reizi. Un piedevām uz Tevi skatās tā, it kā TEV būtu jājūtas vainīgam, ka VIŅU nekvalitatīva darba dēļ, esi spiests atgriezties.
Tas, ka nedod čeku, man interesē vismazāk, bet, kad runa ir par cilvēka zobiem, viņiem būtu jāsaprot, ka tieši darba kvalitātei ir vieslielākā nozīme.