Samsung - Slikts serviss
Gribētu izteikt sūdzību par apkalpošanu. Izmantoju pakalpojumu salabot telefonu nosūtot ar Dpd kurjeru. Pirms iegādājos telefonu Samsung veikalā man uz garantijas bija nepareizi uzrakstījuši Imei kodu, ar mani bija sazinājušies un teica, ka sūtīšot telefonu atpakaļ, teicu, ka man cita koda nemaz nav, tāpēc diez gan operatīvi uz e-pastu nosūtīja manu pareizo imei kodu.
Pēc dažām dienām saņēmu savu telefonu smukā Samsung kastītē. Tad sākās kaut kāds sviests... Sāku aizpildīt to pašu anketu un man visu laiku rādās ka ir sistēmas kļūda, lai mēģinu vēl reiz, zvanīju Samsung klientu atbalsta komandai reizes 3 un man tik atkārto, ka ar mani sazināšoties. Gaidu 2 nedēļu, ne zvana, ne naudas ko biju samaksājusi par iepriekšējo remontu, kuru bija atcēluši.
Добавить комментарий