Samsung servisa centri - Samsung garantijas Latvijā nestrāda
Esmu pārliecinājies, ka Samsung tehnikai saņemt garantijas apkalpošanu/remontu Latvijā nav iespējams!
Vairākas reizes mēģināju saņemt garantijas remontu nopirktajiem Samsung telefoniem: gan vēršoties SIA Elektronika serviss, gan vēršoties SIA MTTC. Izrādījās, ka Samsung servisa centri jums iestāsīs visu ko, tikai lai neveiktu garantijas remontu. Turklāt šo blēžu versiju pilnībā atbalsta Samsung oficiālais pārstāvis Latvijā.
Vispirms man atteica veikt garantijas remontu tāpēc, ka nevarēju uzrādīt pirkuma čeku (esmu to nozaudējis). Mani argumenti, ka servisa centram jābūt Samsung datu bāzei, kurā pēc IMEI koda var pārbaudīt pirkšanas datumu un to, vai telefons nav zagts - tika noraidīti ar formālo atrunu: nav čeka - nebūs garantijas.
Nākamreiz ievedu citu telefonu remontam un pateicu, ka čeks ir, bet uzrādīšu to pie telefona saņemšanas, jo čeka nebija līdz. Atkal dabuju atbildi, ka garantijas remonts bez čeka nav iespējams, tāpēc man tika piedāvāts samaksāt par remontu vai atbraukt vēlreiz ar čeku. Lai nebrauktu lieku reizi no savas puses es piedāvāju samaksāt par remontu pie telefona saņemšanas gadījumā, ja nebūs atvests čeks, taču stūrgalvīgs servisa centrs tam nepiekrīta un pieprasīja veikt samaksu uzreiz.
Trešajā reizē, nododot telefonu remontam, esmu uzrādījis čeku un pat garantijas talonu. Uz ko MTTC pārstāvis man paziņoja, ka šādi dokumenti neder, jo garantijas talonā it kā trūks ieraksts par mana telefona IMEI kodu. Tāpēc garantijas remonts man atkal netiks veikts.
Lielāku idiotismu savā dzīvē redzējis neesmu. Kaut arī formāli servisa centra prasības var tikt atzītas par pareiziem, tomēr izskatās, ka servisa centri izmanto jebkādus sīkumus lai atteikties nodrošināt garantijas apkalpošanu. Ar šādu attieksmi neesmu saskāries ne Apple servisa centros, ne HP servisa centros, kuros esmu vērisies ar iekārtām bez jebkādiem dokumentiem - minēto centru darbinieki spēja pārliecināties par garantijas esamību vienkārši ieskatoties savā datorā. Savukārt Samsung, acīm redzot, ir īpašais gadījums...
Tehnikai nav ne vainas. Savukārt ar šādu servisa centru un oficiālā pārstavja attieksmi pret garantijas saistībām Samsung iekārtas vairs nepirkšu un citiem neiesaku.
Par minēto situāciju bija informēts Samsung oficiālais pārstāvis, savukārt tas nav saskatījis nekādus pārkāpumus servisa centru rīcībā un pauda atbalstu to lēmumiem.
Комментарии (9)
Jau vairākus gadus eju ar lielu līkumu jebkuriem "samsungiem"To man iedresēja tolaik nopirktais viņu ražotais ledusskapis!
zini, servisa centri nav kaut kāds tirgus būdas, kurās tu vari tirgoties par noteikumiem. prasība par čeku ir normāla. otrs gadījums - tirgoties, lai paņem servisā, kaut kad čeku atvedīšu, ja neatvedīšu, tad samaksāšu - kas tas vispār ir? un ja tu pazustu? ko tam servisam - krāt neizņemtos saremontētos priekšmetus?
par trešo - tad it kā nav ieraksta vai tomēr tiešām nav? ja nav, tad par ko sūdzība...
Izskatās, ka servisa centra pārstāvis atrakstījās? :-)
Neiet runa par tirgošanos. Iet runa par to, kas ir loģiski un kas nav loģiski. Kādas prasības atzīstamas par adekvātām un atbilstošām, bet kādas - nav.
Loģiski ir pārliecināties, ka remontam nododama ierīce nav zagta un ir nopirkta oficiālā tirdzniecības vietā. Neloģiski meklēt iemeslu, kāpēc šāda pienākuma izpildi pārlikt vienīgi uz patērētāju. Adekvāti prasīt uzrādīt garantijas talonu. Neadekvāti prasīt, lai tas tiktu uzrādīts pie nodošanas, nevis pie saņemšanas.
Mans remonts izmaksātu pie 10 EUR (patiesībā, Mobile Monsters to salaboja vispār bezmaksas), bet pats aparāts maksā virs 200,00 EUR, būdams lietots. Jautājums - priekš kam man to būtu jāatstāj servisa centrā, nesamaksājot par remontu?
Tālāk... garantijas talonā nav ierakstīts IMEI kods. Un? Es varu to ierakstīt pats ārpus servisa centra telpām. Un neviens nepateiks, ka tur tas nebija ierakstīts. Kur ir loģika servisa centra rīcībai?
Tad jautājums, ka tiek lietoti telefoni, ja visu laiku jānes ir uz remontiem? Man visu laiku ir Samsung telefoni un visiem esmu nostaigājusi līdz tie nomira dabīgā nāvē, pareiāk sabot batarejas nomra. Nekad nav ne stikliņi ir plīsuši, ne arī kas cits. Samelojos, pēdējam telefonam saplīsa kameras stikliņš, bet to pati veiksmīgi nomainīju. Un arī telefonam jau ir 2,5 gadu. Ja jau tā plīst telefoni, jāpērk CAT telefons ar kuru naglas var dzīt :D
Saulīte, palasi uzmanīgi.
Sūdzība nav par telefonu kvalitāti, bet par Samsung servisa centru atteikšanos sniegt garantijas pakalpojumus. Pie kam atteikumu izraisīja nevis telefonu stāvoklis vai bojājumu raksturs (tas vispār nebija pārbaudīts), bet dokumenti, ar kuriem bija atnesti aparāti.
iesniedzot garantijas remontam, jāuzrāda čeks. uzreiz, nevis kaut kad, kad tev labpatiks. punkts. viss pārējais ir dzīves lirika. un ir jauki, ka citos servisos var bez tā iztikt, tā ir lieliska pretimnākšana. (ja jau tu pats iepini zagšanu - tad tie servisi, sanāk, pieņems arī zagtu...).
par to imei numuru - jā, pārmērīga formalitāte savā ziņā. jā, vari ierakstīt pats, tieši tā. servisa pieņēmējam nav (un nemaz nedrīkst) jāaizpilda tukši taloni, kaut arī tā liekas tikai smieklīga formalitāte
Kas tas par kosmosu, nav pirkumu apliecinoša dokumenta nav garantijas. Viss ir pilnīgi pareizi arī tas ka Talonā nav imei. Pilnīgi normāla servisa centra rīcība. Tas ka nespēja saglabāt pirkumu apliecinošu dokumentu ir tava problēma, nav ko raudāt pēc tam.
Nevaru ieslegt zvanu ,Telefons atbild -nav registrets tikla
Personigais telefons