Samsung Latvija - Viltus akcijas
Nopirku no viņu online veikala sasmung s22 ultra mobilo telefonu. Tas nāca ar akciju - 100eur atmaksa. Ok, saņēmu telefonu un gribu piedalīties akcijā, bet ir jāpieliek pirkuma apstiprinājums. Man nekāda pirkuma apstiprinājuma nav, es pieliku no viņu pašas mājaslapas info par piekumu - burtiski pdf no visa pirkuma. Atnāk atbilde no akcijas - jāpievieno pirkuma apstiprinājums, šis neder. Ok.. Rakstu viņu supportiem - man atbild, ka es varu pievienot līzinga apstiprinājumu. Pievienoju to, atnāk atbilde - neder pievienojiet pirkuma apstiprinājumu! Zvanu tiem un prasu kādu pirkuma apstiprinājumu viņi grib, jo man nekā cita nav! Uz ko man atbild - oops, mēs aizmirsām jums rēķinu izsūtīt. Es pateikšu, lai izsūta. Ok. Paiet nedēļa zvanu tiem! Man atbild ļoti neapmierināta sieviete, ka - mums ir tehniskas problēmas, kad būs, tad būs, ko jūs gribat? - naudu es savu gribu!
Atkal gaidu. Atkal nekā. Rakstu čatā, prasu - nu kad būs? Uz ko man atbild šablonos - atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Viss... Kaut kāds murgs. Aizsūtu uz to akciju visus čatus, visus epastus, visus printscreen no viņu mājaslapas, no līzinga kompānijas. Aizsūtu vienā čupā 16. Maijā. Rakstīts - "atbilde tiks sniegta 4-7 darba dienu laikā ". Šodien ir 30. Maijs un atbildes joprojām nav. Rakstīju šodien viņu čatā, kur kaut kāds Normunds atbildēja, ka atbilde tiks sniegta 7 dienu laikā. Es paprasīju saskaitīt cik jau pagāja, bet viņš ignorēja manu jautājumu un tik turpināja rakstīt, ka atbilde tiks sniegta 7 dienu laikā... Raudāt gribas no tādiem idiotiem... Pagaidīšu vēl un vērsīšos Pta.
Nepērciet neko no viņu mājaslapas - pēc tam netiksiet ar to visu murgu galā...
Комментарии (2)
nav ko pagaidīt, uzreiz jāiet uz PTA. Uz gaidītājiem viņi arī dzīvo, iestājas noilgums un viss.
Aizej pie ģimenes ārsta un noskaidro kādas izziņas vajag lai nokārtotu pansionātu.