www.sudzibas.lv Salūte, zobārstniecības klīnika Nekorekta, nekompetenta attieksme

Salūte, zobārstniecības klīnika - Nekorekta, nekompetenta attieksme

Nevienam no vecākiem neiesaku savu bērniņu vest uz šo klīniku. Attieksme no personāla puses ir ļoti nekorekta un nekompetenta. Pēc šīs klīnikas apmeklējuma sapratu, ka šajā vietā nekad neatgriezīšos un nevienu pozitīvu atsauksmi nespēšu pateikt nevienam no draugiem/paziņām.
Biju aizvedusi savu meitiņu (1gads,10mēn.) uz pirmo vizīti pie higiēnista. Ieejot klīnikā, bērns protams sajuta, ka atrodas citā vidē un, ka būs jādodas pie ārsta, līdz ar to sāka vilkt lūpiņu un čīkstēt, uz ko klīnikas admninstratore jautāja, vai bērnam šodien slikts garastāvoklis....??
Ieejot ārsta kabinetā, bērnam kreņķis protams palielinājās, uz ko ārsts atbildēja, ka no apskates noteikti nekas nesanāks, bet kamēr mazais raud, apskatīsim zobiņus... līdz ar to apskate ilga 2-3 sekundes...
Kabineta durvis bija vaļā, līdz ar to pie kabineta durvīm pienāca ļoti nelaipna ārste (žēl, ka nezinu ārstes uzvārdu, jo man būtu atsevišķa sūdzība, ko uzrakstīt par šo cilvēku) un sāk man kā mātei braukt augumā "ko jūsu bērns raud, visus pacientus man aizbaidīs", pēc kā sekoja pārmetumi, kāpēc mēs vecāki mokam bērnu un vedam tik mazā vecumā uz pirmo vizīti.
Katram ārstam laikam ir savi uzskati, kad bērnam tiek paredzēta pirmā vizīte pie higiēnista, bet manā gadījumā ģimenes ārsta ieteikums un sniegtā informācija bija skaidri definēta, ka bērnam pirmā vizīte tiek paredzēta divu gadu vecumā. Arī visu manas ģimenes draugu un paziņu lokā, bērni uz pirmo vizīti tiek vesti tieši šajā vecumā.

P

Комментарии (6)

K Katrīna Berezina 24.05.2013

Tas jau nu ārstiem tiešām būtu jāsaprot, ka bērni raud. Es arī maza būdama pieraudāju visas poliklīnikas un tāpat arī citi bērniņi.
Tur tiešām labāk neejiet, ejiet labāk pie tādiem ārstiem, kuriem patīk bērni:)

H heidi klum 16.07.2013

Man ari ar SALUTE IR NEPATIKAMAS ATMINAS tur vairs neie';su -attieksme vaļīga un ļoti nekorekta, strādā pavirši, daktere visu laiku muld pa savām lietām

P Parka 26.11.2014

Lasot šīs sūdzības es tiešām nesaprotu - esmu paciente kas -ar visu ģimeni -apmeklē šo iestādi jau 10(!!!) gadus-UN ESMU ĻOTI APMIERINĀTA! Attieksme jauka, ar sarunāšanos tieši rada tādu kā personīgu attieksmi, bērni mājās to vien čivina par burvju nūjiņām un diplomiem ko saņem par labu uzvedību.Jā - mīlās mammas - nu nevar gaidīt lai tas dakteris stāv uz galvas un vēl izpatīk arī Jums! Galvenais- zobi salaboti un zobārsts nav bubulis.Starp citu - ja mazs bērns ir nemierīgs un knosās - tā taču var iznākt ka siekaliņas tiek klāt un tad tai plombei varētu būt īsāks mūžs. Man galvenais, lai šo procedūru mani bērni sagaida uz pozitīvas nots.

J Jeļena- Lena 17.06.2015

Vēršos ar sūdzību par SIA "SALŪTE" 40003452760, kurā esmu bijusi kliente vairākus gadus. Man visus tos gadus bija veselības apdrošināšana ar masāžu un stomatologa pakalpojumiem, kuru es izmantoju. Visu šo laiku es iemaksāju SIA "SALŪTE" avansa maksājumus un pēc tam gada laikā izmantoju uzņēmuma pakalpojumus. Pēdējo reizi biju "Salūte" 02.2014. Bet 06.2015. ierados Kaļķu ielā 7, lai pierakstītos uz vizīti, un izrādījās, ka summa 116.00 EUR kas iemaksāta avansā ir norakstīta, jo tā ir maksāta latos vēl 2011. gadā. Man stāstīts, ka uzņēmumam mainījās grāmatvedis un darbinieki, mani argumenti tika izsmieti, mani padarīja par "pēdējo muļķi". Protams, dokumenti ir kartībā, jo uzņēmums izrakstīja čekus, kurus es apmaksāju skaidrā naudā avansā, bet pakalpojumi tā arī netika saņemti. Tik liels avanss uzkrājas tā dēļ ka, konstatēju, ka man ir laboti veseli zobi, un problemātiskie zobi tika atstāti uz "pēc tam". Gāju labot jau pie cita daktere, pie kuras esmu pacients no 1992. gada., kura arī konstatēja, ka man tika laboti veseli zobi.

I Iveta37 25.08.2015

Vairāk par šīs dakteres darba metodēm varat izlasīt klīnikas "Šarlotes" sūdzībās. Tur plaši aprakstīta dr. Brīvmanes attieksme pret klientiem.
Te arī mans komentārs, kuru ielieku abās sadaļās. Jo mēs pie dakteres Brīvmanes gājām uz Salūte:

Diemžēl arī mums ir negatīva pieredze ar dr. Brīvmani (šobrīd strādājošu "Salūte" klīnikā, Vecrīgā). Attieksme pret klientiem dakterei ir pat ļoti asa un neiecietīga. Par laipnību tur nevar būt ne runas. Tā kā mammas tiek izraidītas no kabineta, tad mēs ne pusi nezinām kas tur kabinetā notiek. Man liekas, ka bērniem vienkārši ir bail no dakteres - tāpēc arī daudzi neraud. Arī man neļāva palikt ar mazajiem bērniem kabinetā. Un iedotais diploms manam mazajam puikam prieku nenesa, tas tika atdots man bez smaida sejā.

Šādas pārdomas man radās, kad aizvedu arī vecāko meitu pie Brīvmanes, kura jau pusaudze un jau loģiski var pastāstīt kas notiek kabinetā. Meitai salaboja vienu lielo zobu ar anestēziju 25 minūtēs. Iespricēja un urba - jā, jā - nepagaidīja lai anestēzija iedarbotos. Meita tā arī teica - man ļoti, ļoti sāpēja. Anestēzija iedarbojās, kad gājām jau prom.

Un vēl - Vai vecākiem nebūtu jāzina kāds stāvoklis bērnam mutē, ja tu pirmo reizi aizej pie šīs speciālistes. Kamēr nepajautāju - neviena vārda, neviena komentāra. Bet kad pajautāju - tad sāka savā skaļajā, neiecietīgajā tonī kritizēt. Šausmas, šausmas tik liels caurums, gandrīz kanāli būtu jāpilda. Tātad lielu un dziļu caurumu ar anestēziju dr. Brīvmane var saremontēt 25 min. Tad kāpēc mēs pieaugušie vienu zobu remontējam 45 min līdz stundai.

Un vispār aizejot uz "Salūti" nerodas iespaids, ka esi gaidīts vai svarīgs kā klients. Cik saprotu, tad ļoti liela daļa šajā klīnikā ir bērni, bet jau sākot ar administratorēm attieksme pret mazajiem pacientiem ir nedraudzīga. Arī iekārtojums bērniem neatbilstošs - administratores vienmēr uzrūks, lai neaiztiek ripojošo stikla galdiņu. Nu nomainiet pret stabilu galdiņu, lai bērni drīkst

Es pilnībā piekrītu pirmās sūdzības rakstītājai. Jūs neesam vienīgā kas to piedzīvojusi, un katrs jūsu rakstītais vārds ir paties, jo mums ir identiska pieredze.

D deilaman 17.10.2023

Paldies par atsauksmi. Diemžēl pēc pagājušiem 10 gadiem nākas secināt pēc ļoti nepatīkamas pieredzes, ka nekas nav mainījies un apieties ar bērniem šeit nemāk, vismaz spriežot pēc zobārstes Rebekas Eihmanes pieejas. Pat ja brīžiem var just vēlmi un prasmes strādāt ar bērnu, taču PSRS laiku izgājieni laužas laukā visu laiku. Vardarbīga komunikācija, impulsīva rīcība un netieši draudi bērnam noteikti nav tas, kas nepieciešams, lai bērnu iedrošinātu darba ar zobiem, kur nu vēl runājot par šprici utml.

Ļoti labi, ka ir bijuši arī pozitīvi gadījumi un speciālists ir prasmīgs. Bet ja problemātiskākos gadījumos un ar bailīgākiem bērniem nemāk strādāt, tad šī vieta ir no-go un nekad nespēšu kādam ieteikt. Esat uzmanīgi un veiksmi visiem!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы