...bijām ar draudzeni katra protams izmēģinājām savu frizieri-ja viņas tā varētu saukt ...pilnīgs sviests lai neteiktu vairāk...liekas ka vēl mācās uz klientiem...neiekrītiet...
Ja, es arī tur biju ar kuponu, kur paredzēta matu škipšnu balināšana, maska, griešana un veidošana. Parasto 2 h vietā es frizētavā pavadīju veselas 3 h. Pēc friziera apmeklējuma nevar īsti saprast, ko friziere ir darījusi. Labi, ka vismaz nesabojāja matus. Ja vēl maksātu pilnu summu ap Ls 28, tad tas būtu kronis visam - totāli izšķiesta nauda.
..Coretti ir šausmas!!! Biju ar kuponiem uz vaksāciju...Meistare, ja to tā var saukt, mēģināja man iestāstīt, ka vaksācija nenozīmē visu matiņu noņemšanu (pat diezgan pagaru)...vienmēr kāds garš palikšot...un ar pinceti atteicās atlikušos izraut...nekad tur vairs neatgriezīšos..brīnums, kā tādi saloni vispār turas..laikam uz mums, kas uzķerās uz reklāmām un kuponiem..:))
Coretti salonā izmantoju internetā iegādātu kuponu, kur solīti visādi labumi matu lutināšanai.Tagad gaidu pierakstu pie savas frizieres, jo neēsmu apmierināta ar gala rezultātu.Matu krāsa bez solītā spilgtuma un spīduma, jutos tā, ka nebūtu vispār matus krasojusi, matu griezums, nu arī tā, nevisai(iespējams, ka nemācēju pareizi izstāstīt savas vēlmes)...Un solītā galvas masaža arī tika aizmirsta...arī es iekritu ar to kupona padarīšanu...
Jap, man kaut kas līdzīgs. Ar kuponu aizgāju uz matu krāsošanu, griešanu. Zināju, ka vēlos tumšākus matus, kaut ko uz kastaņkrāsu, tādu dabīgāku, rezultātā mani mati ir nedabīgā sarkankoka krāsā. Nu ok, gan pieradīšu, varbūt nav tik katastrofāli, bet tā friziere... viņa tiešām likās kā tikko atnākusi praktikante, bez pieredzes. Likās, ka nemaz runāt neprot, tik sagurusi, nomocīta. To redzot, es viņai uzjautāju: "Laikam baigi traki tagad saistībā ar kuponiem? Daudz klientu, darbs visu dienu nepārtraukti un tā." A viņa pasaka, ka vismaz ir darbs. Jo redz, citos salonos frizieri visu dienu sēžot bez darba, bet viņai vismaz ir kaut kas ko darīt... Vienmēr ar tiem kuponiem ir tik smagi saņemt kaut cik apmierinošu un kvalitatīvu pakalpojumu?
!!!
Tada pati BRIESMIGA pieredze :(((
mati tka nodriesti daudz isaki, neka velejos.. no gaisi bruniem matiem (ko velejos) sanemu tumsi brunus un par galvas masazu un keratina masku vsp aizmirsa [slēpt]@
vnk riesmigi...
:(
Dārgās dāmas, kur var būt tik naivas-apsurds!!!Nekad dzīvē neietu pa kuponu, ja tas ietvertu sevī matus, nagus ...Padomājat pašas, ja ši summa ir tik zema ap. 14ls-kāds tur var sanākt izcils piedāvājums!!!Portāli paņem 35-45% no šis summas - tatad paliek 5-6ls !!! šī summa jādala ar salona saimnieku(tā vajadzētu būt)Kurš sevi cienoš meistars strādās par 2ls !!!Tatad sanāk, kad riskējat, kāds meitars pagadīsies vai tikko no skolas, kam vajadzīga prakse, vai nokļūsiet pie sakarīga, kurš ir paņēmis apkalpot kuponu-tā ir lotereja!!!Skopais maksā divreiz!!!Kā domājat 5ls kāda tur smalka kosmētika var būt?!!!Kad pērkat ar galvu vajag domāt!!!
Arī biju ar kuponu.
Matus man nogrieza stipri par īsu, kaut prasīju tikai aplīdzināt. Šķipsnas izbalināja tā, ka palika vēl 1.5 cm no galvas saknes (biju aizgājusi ar 1.5-2 cm ataugušām saknēm) rezultātā draudzenes man tikai prasīja ko tad es tai frizētavā esot darījusi, ja tikai mati stipri īsāki palikuši, saknes nebalinātas.
Laikam cerēja, ka skriešu pēc nedēļas atkal balināt jau par 35 ls. Nekad vairs tur neiešu, piedodiet!
Esmu bijusi tur 2 reizes. Pirmajā reizē visa piere bija ar krāsu, nezināju kā tikt līdz mājām. Otrajā reizē saņēmu gan galvas masāžu, gan arī labu un kārtīgu krāsošanu. Vienīgi mati netika izfilēti, kā rezultāta grūti veidojami... Pavadīju tur 3h bet esmu apmierināta. Tagad zinu ka jāpasaka lai griežot arī izfilē galus. Viss atkarīgs no frizieres.
Galvenais jau atkarīgs no konkrētā meistara- biju šajā friētavā ar kuponu uz sejas procedūru-ļoti patika, bet nesen ar kuponu biju u gelish manikīru- wow jau prcedūras laikā radās vēlme izrādīt, ka parasti manikīrs tiek veikts kārtīgi un laka tiek apklāta ap naga galu no abām pusēm- rezultāts nelika sevi gaidīt gelish sāka lobīties otrajā dienā
Biju salonā oktobra sākumā, izmantoju kuponu šķipsnu balināšanai+matu maska+veidošana+griešana. Pēc šīs vizītes varu teikt - viduvēji. Attieksme ir kā konveijerā. Un man ir ar ko salīdzināt - maijā arī izmantoju kuponu tādai pašai procedūrai nelielā frizētavā Āgenskalnā, un tur attieksme bija ideāla. Tik rūpīgi ar maniem matiem sen neviens nebija strādājis! Par šeit apspriežamo salonu diemžēl atzinīgus vārdus teikt nevaru. Ja salons nespēj sniegt kvalitatīvu pakalpojumu klientu pieplūdumam ar kuponiem, tad varbūt nemaz nevajag tos ievietot kolektīvās iepirkšanās portālos. Es saprotu tā, ka kuponi paredzēti kā reklāma konkrētam salonam/pakalpojumam utml., lai piesaistītu jaunus klientus, taču šajā salonā klients ar kuponu drīzāk ir traucēklis. Ja darbinieki ir neapmierināti par klientu ar kuponiem apkalpošanu, tad par to ir jāziņo vadībai, jo pretējā gadījumā atkārtots apmeklējums (turklāt vēl maksājot pilno cenu par pakalpojumu) no klientu puses nav sagaidāms!
Dargas draudzenes ejot pa kuponiem protams ka nesanemsiet pilnu servisu, jo jus esat letas un ja sevi cienitu ietu pa pilnu cenu un sanemtu pilnu servisu pie laba meistara, ko jus gaidijat citu pa kuponiem ja ne praktnikantu vai nokainitantu frizieri kurma jau jus visas kaprizas preilenes esat nokaitainajusas. !
Dargas draudzenes ejot pa kuponiem protams ka nesanemsiet pilnu servisu, jo jus esat letas un ja sevi cienitu ietu pa pilnu cenu un sanemtu pilnu servisu pie laba meistara, ko jus gaidijat citu pa kuponiem ja ne praktnikantu vai nokainitantu frizieri kurma jau jus visas kaprizas preilenes esat nokaitainajusas. !
Tieši tā! Kuponi ir reklāmas veids jaunu klientu piesaistīšanai. Piemēram, Vācijas salonos cilvēkus, kas atnākuši ar kupomniem cenšas apkalpot, cik vien labi var. Parasti salonā varbūt menesī ir 20 cilvēki uz šķipsnu krāsošanu. Pārdod kuponus...un atnāk 100 cilvēki. Ja šos 100 cilvēkus apkalpos ļoti labi un rezultats būs smuks, tad ir iespēja tik pie jauniem pastāvīgiem klientiem gan no šo cilvēku loka, gan no viņu radu/draugu/paziņu/kolēģu/studiju biedru loka. Ja vēl kāds cilvēks uzrakstīs pozitīvu atsauksmi blogā vai forumā, tad šis potenciālo jauno klientu loks vēl vairāk paplašinās. Ir lasīti pētījumi, ka 1 šāda kuponu akcija biznesam var piesaistīt vairāk jauno klientu kā reklāmas kampaņa pa radio. Ja protams uzņēmums un tā darbinieki saprot kuponu būtību un klientus apkalpo ar izcilu servisu.
Kas attiecas uz konkrēto salonu. Biju tur bez kupona. Un ne visai labā attieksme pret klientu pilnīgi noteikti nav kuponu vaina. Tāda ir arī pret tiem klientiem, kas maksā pilnu cenu. Varbūt man vienkārši nepaveicās ar meistari, bet otrreiz noteikti neiešu. Meistares vārdu gan diemžēl nezinu, jo viņa man to neteica un es arī negribēju prasīt, jo, redzot gatavo rezultātu, sapratu, ka otrreiz pie viņas neiešu.
Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.
Комментарии (17)
Ja, es arī tur biju ar kuponu, kur paredzēta matu škipšnu balināšana, maska, griešana un veidošana. Parasto 2 h vietā es frizētavā pavadīju veselas 3 h. Pēc friziera apmeklējuma nevar īsti saprast, ko friziere ir darījusi. Labi, ka vismaz nesabojāja matus. Ja vēl maksātu pilnu summu ap Ls 28, tad tas būtu kronis visam - totāli izšķiesta nauda.
..Coretti ir šausmas!!! Biju ar kuponiem uz vaksāciju...Meistare, ja to tā var saukt, mēģināja man iestāstīt, ka vaksācija nenozīmē visu matiņu noņemšanu (pat diezgan pagaru)...vienmēr kāds garš palikšot...un ar pinceti atteicās atlikušos izraut...nekad tur vairs neatgriezīšos..brīnums, kā tādi saloni vispār turas..laikam uz mums, kas uzķerās uz reklāmām un kuponiem..:))
Coretti salonā izmantoju internetā iegādātu kuponu, kur solīti visādi labumi matu lutināšanai.Tagad gaidu pierakstu pie savas frizieres, jo neēsmu apmierināta ar gala rezultātu.Matu krāsa bez solītā spilgtuma un spīduma, jutos tā, ka nebūtu vispār matus krasojusi, matu griezums, nu arī tā, nevisai(iespējams, ka nemācēju pareizi izstāstīt savas vēlmes)...Un solītā galvas masaža arī tika aizmirsta...arī es iekritu ar to kupona padarīšanu...
Jap, man kaut kas līdzīgs. Ar kuponu aizgāju uz matu krāsošanu, griešanu. Zināju, ka vēlos tumšākus matus, kaut ko uz kastaņkrāsu, tādu dabīgāku, rezultātā mani mati ir nedabīgā sarkankoka krāsā. Nu ok, gan pieradīšu, varbūt nav tik katastrofāli, bet tā friziere... viņa tiešām likās kā tikko atnākusi praktikante, bez pieredzes. Likās, ka nemaz runāt neprot, tik sagurusi, nomocīta. To redzot, es viņai uzjautāju: "Laikam baigi traki tagad saistībā ar kuponiem? Daudz klientu, darbs visu dienu nepārtraukti un tā." A viņa pasaka, ka vismaz ir darbs. Jo redz, citos salonos frizieri visu dienu sēžot bez darba, bet viņai vismaz ir kaut kas ko darīt... Vienmēr ar tiem kuponiem ir tik smagi saņemt kaut cik apmierinošu un kvalitatīvu pakalpojumu?
!!!
Tada pati BRIESMIGA pieredze :(((
mati tka nodriesti daudz isaki, neka velejos.. no gaisi bruniem matiem (ko velejos) sanemu tumsi brunus un par galvas masazu un keratina masku vsp aizmirsa [slēpt]@
vnk riesmigi...
:(
Dārgās dāmas, kur var būt tik naivas-apsurds!!!Nekad dzīvē neietu pa kuponu, ja tas ietvertu sevī matus, nagus ...Padomājat pašas, ja ši summa ir tik zema ap. 14ls-kāds tur var sanākt izcils piedāvājums!!!Portāli paņem 35-45% no šis summas - tatad paliek 5-6ls !!! šī summa jādala ar salona saimnieku(tā vajadzētu būt)Kurš sevi cienoš meistars strādās par 2ls !!!Tatad sanāk, kad riskējat, kāds meitars pagadīsies vai tikko no skolas, kam vajadzīga prakse, vai nokļūsiet pie sakarīga, kurš ir paņēmis apkalpot kuponu-tā ir lotereja!!!Skopais maksā divreiz!!!Kā domājat 5ls kāda tur smalka kosmētika var būt?!!!Kad pērkat ar galvu vajag domāt!!!
Arī biju ar kuponu.
Matus man nogrieza stipri par īsu, kaut prasīju tikai aplīdzināt. Šķipsnas izbalināja tā, ka palika vēl 1.5 cm no galvas saknes (biju aizgājusi ar 1.5-2 cm ataugušām saknēm) rezultātā draudzenes man tikai prasīja ko tad es tai frizētavā esot darījusi, ja tikai mati stipri īsāki palikuši, saknes nebalinātas.
Laikam cerēja, ka skriešu pēc nedēļas atkal balināt jau par 35 ls. Nekad vairs tur neiešu, piedodiet!
Vēlējos iegādāties kuponu, bet nu - nezinu, ko lai daru? Vai tiešām ir tik traki?
Esmu bijusi tur 2 reizes. Pirmajā reizē visa piere bija ar krāsu, nezināju kā tikt līdz mājām. Otrajā reizē saņēmu gan galvas masāžu, gan arī labu un kārtīgu krāsošanu. Vienīgi mati netika izfilēti, kā rezultāta grūti veidojami... Pavadīju tur 3h bet esmu apmierināta. Tagad zinu ka jāpasaka lai griežot arī izfilē galus. Viss atkarīgs no frizieres.
Galvenais jau atkarīgs no konkrētā meistara- biju šajā friētavā ar kuponu uz sejas procedūru-ļoti patika, bet nesen ar kuponu biju u gelish manikīru- wow jau prcedūras laikā radās vēlme izrādīt, ka parasti manikīrs tiek veikts kārtīgi un laka tiek apklāta ap naga galu no abām pusēm- rezultāts nelika sevi gaidīt gelish sāka lobīties otrajā dienā
Biju salonā oktobra sākumā, izmantoju kuponu šķipsnu balināšanai+matu maska+veidošana+griešana. Pēc šīs vizītes varu teikt - viduvēji. Attieksme ir kā konveijerā. Un man ir ar ko salīdzināt - maijā arī izmantoju kuponu tādai pašai procedūrai nelielā frizētavā Āgenskalnā, un tur attieksme bija ideāla. Tik rūpīgi ar maniem matiem sen neviens nebija strādājis! Par šeit apspriežamo salonu diemžēl atzinīgus vārdus teikt nevaru. Ja salons nespēj sniegt kvalitatīvu pakalpojumu klientu pieplūdumam ar kuponiem, tad varbūt nemaz nevajag tos ievietot kolektīvās iepirkšanās portālos. Es saprotu tā, ka kuponi paredzēti kā reklāma konkrētam salonam/pakalpojumam utml., lai piesaistītu jaunus klientus, taču šajā salonā klients ar kuponu drīzāk ir traucēklis. Ja darbinieki ir neapmierināti par klientu ar kuponiem apkalpošanu, tad par to ir jāziņo vadībai, jo pretējā gadījumā atkārtots apmeklējums (turklāt vēl maksājot pilno cenu par pakalpojumu) no klientu puses nav sagaidāms!
Biju BEZ kupona, nokrāsot uzacis pelēcīgā krāsā. Rezultātā bija blondi mati un uzacis ogļmelnas kā prostitūtai!!!
Dargas draudzenes ejot pa kuponiem protams ka nesanemsiet pilnu servisu, jo jus esat letas un ja sevi cienitu ietu pa pilnu cenu un sanemtu pilnu servisu pie laba meistara, ko jus gaidijat citu pa kuponiem ja ne praktnikantu vai nokainitantu frizieri kurma jau jus visas kaprizas preilenes esat nokaitainajusas. !
Dargas draudzenes ejot pa kuponiem protams ka nesanemsiet pilnu servisu, jo jus esat letas un ja sevi cienitu ietu pa pilnu cenu un sanemtu pilnu servisu pie laba meistara, ko jus gaidijat citu pa kuponiem ja ne praktnikantu vai nokainitantu frizieri kurma jau jus visas kaprizas preilenes esat nokaitainajusas. !
tad jau sanak, ka kuponi nav japerk? cik stulbai ir jabut, lai nesaprastu, ka kuponi paredzeti jaunu klientu piesaistishanai?
Tieši tā! Kuponi ir reklāmas veids jaunu klientu piesaistīšanai. Piemēram, Vācijas salonos cilvēkus, kas atnākuši ar kupomniem cenšas apkalpot, cik vien labi var. Parasti salonā varbūt menesī ir 20 cilvēki uz šķipsnu krāsošanu. Pārdod kuponus...un atnāk 100 cilvēki. Ja šos 100 cilvēkus apkalpos ļoti labi un rezultats būs smuks, tad ir iespēja tik pie jauniem pastāvīgiem klientiem gan no šo cilvēku loka, gan no viņu radu/draugu/paziņu/kolēģu/studiju biedru loka. Ja vēl kāds cilvēks uzrakstīs pozitīvu atsauksmi blogā vai forumā, tad šis potenciālo jauno klientu loks vēl vairāk paplašinās. Ir lasīti pētījumi, ka 1 šāda kuponu akcija biznesam var piesaistīt vairāk jauno klientu kā reklāmas kampaņa pa radio. Ja protams uzņēmums un tā darbinieki saprot kuponu būtību un klientus apkalpo ar izcilu servisu.
Kas attiecas uz konkrēto salonu. Biju tur bez kupona. Un ne visai labā attieksme pret klientu pilnīgi noteikti nav kuponu vaina. Tāda ir arī pret tiem klientiem, kas maksā pilnu cenu. Varbūt man vienkārši nepaveicās ar meistari, bet otrreiz noteikti neiešu. Meistares vārdu gan diemžēl nezinu, jo viņa man to neteica un es arī negribēju prasīt, jo, redzot gatavo rezultātu, sapratu, ka otrreiz pie viņas neiešu.
Biju šajā salonā novembra sākumā un droši varu apgalvot, ka tur nekas nav mainījies! Žēl, ka nepalasīju atsauksmes pirms došanās uz turieni...