Coretti - Slikts serviss

Turpinājumā par salonu coretti. Šodien,09.08.18 iegāju uz salonu personīgi, lai noskaidrot situāciju par kļūdainu pierakstu. Mīļa administratore uzreiz pateica kā mana gadījumā nekā nevar palīdzēt, nepiedāvājot nekādu citu variantu ja tikaj sazināties ar salona priekšniekiem. Sanāk kā man nepieciešams tērēt savu laiku un nervus lai skaidrot situāciju priekšniekiem. Pēdējais ko es dzirdēju no administratorā: "nevajag pirkt atlaižu kuponus, bēt jānāk uz saloniem pa pilnu samaksu"jūtu šajā brīdi pazemojumu un nekorektu attieksmi pret sevi. Atvainošanas vietā no salona puses par pieraksta kļūdu es saņēmu apvainojumu.

Комментарии (2)

I Iluminata 14.08.2018

Par kuponiem bija jau dzirdēts, ka jebkurā pakalpojumu sniedzēju kantorī nelabprāt pieņem šāda veida klientus. Protams, loti žēl un nepatīkami, ka tā nu tas ir, tapēc es izvairos iegādāt kuponus.

E EllyElly 17.08.2018

Coretti atbilde uz A.Kezikas sūdzību!08.08.18 Anželai bija pieraksts uz pedikīru, pēc 10min kavēšanās, administrators piezvanīja un jautāja,vai viņa būs! Viņa atbildēja,ka ir kaut ko sajaukuši un lūdza pārrakstīt uz rītdienu. Mēs viņu nevarējam pārrakstīt, jo vasarā pedikīram pieraksts ir nedēļu uz priekšu (viņai kupons derīgs līdz 19.09.18).
Nākamajā dienā, Anžela ieradās salonā ar attieksmi un vārdiem pazemoja administratori. Anžela,es Jūsu vārdā atvainojos savām administratoram.
Ceru,tas bija tā vērts

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы