Coretti - Kuponu piedāvājumi
Nopirku kuponu pirms biju izlasījusi atsauksmes-drīzāk sūdzības par šo salonu un rūgti nožēloju savu muļķību!
(http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:nIexrHFQMOIJ:www.calis.lv/forums/tema/18146479-matu-krasosanagriesana-uz-akcijam-zizulv-superakcijaslv-un-tt/+coretti+atsauksmes&cd=16&hl=lv&ct=clnk&gl=lv). Palasot internetā komentārus secināms, ka daudz cilvēki ir vīlušies un apkrāpti. Esmu daudz izmantojusi kolektīvo pirkumu gan preces, gan pakalpojumus bet ar šādu attieksmi saskaros pirmo reizi, pēc kuras saprotu, ka salona darbinieki ir ieintereseti lai cilvēki kas samaksājuši par kuponiem neizmantotu pakalpojumu.
Pirmkārt jau pirmo reizi kad meginaju pieteikties jau pie zemāk pieminētas frizieres Ingas, it kā mani pierakstīja uz 08.10.11, bet 01.10.11 administrators piezvanīja un pateica, ka es biju pierakstīta 01.10.11, un neesmu ieradusies, tādēļ Inga mani neapkalpos vispār, lai gan administrators pats bija kļūdījies - gribēju pieteikties uz citu laiku atbildeja jau ieprieksmineto, ka ar kuponiem iespējams pierakstīties tikkai pie 2 no 5 salona frizierēm. Sazinoties ar administratoru 04.10.2011, lai pierakstītos vienalga pie kuras frizieres, man atbildēja ka visi laiki ir aizņemti lidz oktobra beigam, bet man kupona derīguma termiņs ari tad tuvosies beigām.-cik saprotu tad ari šo pakalpojumi nevarēšu izmantot. (skumīgi, ka tādā veidā cilvēki mēģina iedzīvoties)
Kad tomēr tiku pie tik "pieprasītiem un aizņemtiem frizieriem " biju šokā par frizētavas atmosfēru kopumā-tiešām tāda sajūta, ka frizētavā strādā meitenes, kas citur nevar strādāt un pats šokējošākais bija mana kupona izmantošanas process - aizgāju uz frizētavu protams ar netīriem matiem, tūlīt sēdos krēslā, kur man matus apgrieza un tad ar fēnu it kā žāvēja lai nostieptu manus netīros matus, kad pajautāju vai man matus nemazgās, meitene atbildēja "vai aizmirsu", tad izmazgāja matus-tajā pašā laikā kliente kuru apkalpoja pirms manis sēdēja ar masku matos. Manus matus laikam nebija plānots mazgāt jo iepriekšējā kliente jau gaidīja ar vēl neizmazgāto masku matos.
Neiesaku iet uz šo frizētavu nevienam, kā arī rūgti nožēloju, ka iekritu uz kuponu piedāvājumu-vēl jo vairāk ka salona cenas ir augstas.
Комментарии (10)
Es apmeklēju šo salonu 29.11.2011
Neteikšu ka slikti. Nokrāsoja pat ļoti labi.
Bet to masku nejutu, kaut kāds balzāms (sliktas kvalitātes).
Negribējās strīdēties, bet man liekas ka vispār neielika.
Bet par to cenu ir ok! Biju domājusi ka būs sliktāk pēc izlasītajām atsauksmēm.
bila na gelishe uzas nikogda v zizne tuda ne pojdu, rezultata ne brezno, bistro i uzastnij gelish!!!
Nopirku kuponu no zizu.lv Jau otro reizi matu krāsošanai un griezumam. Pirmo reizi bija labi, tagad galīgi garām. Sapratu, ka kuponus apkalpo praktikantes iesācējas. Nepietiek, ka mocīja mani 3 stundas!!!(īsu matu krāsošana, vienkāršs griezums!)- griezums mājās paskatoties rūpīgāk, izrādās pilnīgi nemākulīgs :(
Ļoti nekorekti uz kuponu akcijas rēķina apmācīt savus praktikantus :(
Es apmeklēju šo salonu 3.dec. ar Zizu kuponu, pirms kupona pirkšanas, sazinājos ar frizētavu un pārliecinājos par viņu sadarbību un pieteicos uz vēlamo laiku un, tad tik veicu kupona pirkumu. Procedūra bija uz karstajām šķērēm. Bij minēts, ka jāierodas ar tīriem matiem, vai jāpiemaksā 4Ls par mazgāšanu, jo tas neietilpst kupona cenā. Man trāpījās meistars Jānis, jauks, patīkams puisis, pirmo reizi man pretējā dzimuma pārstāvis grieza matus un neteiktu, ka slikti, griezums man ar patīk un kolēģi izsaka komplimentus. Apkalpošana arī patīkama. Administrators laicīgi pabrīdināja par to, ka aizkavēsies pieraksts vai varot ierasties mazliet vēlāk. Pēc matu nogriešanas dāvanā saņēmu barojošu eļļu matiem (12 ml) – „Davines”, pēc kura lietošanas patiešām mati paliek mīksti un ātrāk žūst. Tuvākajā laikā plānoju šo eļļiņu iegādāties. Man palika pozitīvas atmiņas par apmeklējumu.
Gaišus Jums svētkus! Ilzīte
p.s. es neesmu šīs organizācijas pārstāve un apmeklējumu veicu, jo vēlējos atjaunot griezumu un takā ar karstajām šķērēm nekad nebija griezts, noriskēju. Iepriekš gan nemeklēju atsauksmes par šo firmu.
Biju uz šo salonu uz iCurl skropstu ilgviļņiem, jo gribēju uzzināt no meistares, kur šos kursus var iziet - atbilde bija, ka viņa nezina un šo tehnoloģiju zinot jau sen [bez sertifikāta?!. Un, cik skatos pēc aprakstiem, tehnoloģija nav no vecākajām un kā tad beigās to iemācās?. o.O].
Lab, tas tā, sakarā ar akciju un temperatūru, nekam citam nepievērsu uzmanību, iesēdināja uzgaidīšanā kkādā stūrī - uzgaidīt pieklājīgi gan nav kur, žurnālīši daži uz galdiņa, pāris krēslu.
Pats process mazliet mokošs, bet paciešams, 30min kā reklamēts. Rezultāts dīvains. Nezinu, vai tā jābūt, bet manas skropstas riži sarkanīgas palikušas galiņos, atliektas tikai no 2/3, kas ir manāmu gabalu no plakstiņa, 1/3 apakšējo skropstu uzliektas uz augšu un augšējām skropstām galiņi aizliekti uz priekšu. Skats mazliet amizants, bet pastrādāju ar šķērītēm un palika labāk. Efekts jau kādu 3. nedēļu turas [arī apašējām skropstām - manam lepnumam]. Ar skropstu atliecēju pie saknēm izskatās labi, bez ne pēc kā, jo dabīgās taisns kā dēlis. Bet ko var gribēt par 6.50Ls?!
Brīdinu, ko man pateica tikai pēc procedūras - skropstas nemazgāt un neaiztikt vispār dienas 3, ja nu galīgi nevar, tad 2..
Varu, protams, kļūdīties ar vārdu, bet, liekas, saklausīju, ka meitene vārdā Līga. Domāju, ja īpaši piekodina, šo procedūru var saņemt arī kvalitatīvi..
Es ar iekritu, ar kuponu matu taisnošana ar "Relaxer" pagājusi nepilna nedēļa, matus izmazgāju un no taisnošanas ne smakas, sasmērēta matos bija ķīmija, kas viņus padarījusi sausākus.
Lielākās dusmas jau par to, ka reklamēta tā procedūra bija uz urrrā, ka iztaisnosies jebkuri mati, nepūkosies, rezultātu solīja uz 4 mēneši, utt..., bet no tā visa-PILNĪGI NEKAS, ĪSTENA KRĀPŠANA!!!
Piemetināšu, ka noteikumus, kas attiecās uz šo procedūru nepārkāpu, kā arī cik zinu, neesmu vienīgā, kurai nebija rezultāta.
Interesanti, kas kontrolē nepatiesas informācijas sniegšanu reklāmas nolūkos...? Apsveru domu griezties patērētājos. Varbūt vel kāds pieteiksies, vajadzētu nolikt pie vietas krāpniekus...
Nu jaaaaa tas nav iiisti godiigi!!! Taa tieshaam izklausaas peec kraapshanas! Ja neesi paarklausijusies ko ffriziere jums staastiija par taisnuma efektu un gludumu, kaa arii ilgumu, tad mieriigi vari riikoties jeb taisiit traci!
Manupraat ir nemiers jaacelj pret priekshnieciibu, jo taa atbild par reklaamaam un citaam akcijaam, klientu piesaistei, un sev par labu-sava salona ienaakumiem.. sķiet ka pat nereekjinaas ar salona mesitariem, jo galvenais ir- ienaakumi..diemzjeel..
Салон хороший, работники приятные, под каждого со своими зае..., не подстроиться, вообще у нормального состоявшегося человека, есть уже наработаные личные и проверенные специалисты - ето парикмахер, стоматолог, гинеколог или уролог, юрист, маклер, манекюрщица, страховой агент или просто любимый магазин и т.д., если вы привыкли покупать купоны и гнаться за халявой по всем то4кам г. Риги, то получайте, то 4то заслужили, как говорится скупой платит дважды, и не жалуйтесь на сервис, вы ето сами себе выбераете... ни один хороший специалист свой проффесионализм в копейки не оценит, как говорится *бесплатный сыр в мышеловке*
Dīvainīte, pilnigi tev piekritu .ari sodien ieliku skropstu ilgvilnus un PILNIGI GRIBAS RAUDAT... skropstas ir briesmigas...atliekums ir lielu gabalu no skropstinu saknem.. izskatas ta ka pasos galos kkas divaini atliecas...
nevienam neiesaku so briesmigo salonu...
es gan šai salonā atradu beidzot savu meistaru -taisu manikīru un pedikīru. esmu ļoti apmierināta. meistarīte Dace ir ļoti laba un arī ļoti profesionāla savā jomā!