Coretti - haltūrē uz pastāvīgajiem klientiem?
Esmu ļoti, ļoti vīlusies... kārtējā frizierī, kas neprot/negrib pastāvīgu klientu. Šo salonu iepazinu caur kuponu piedāvājumiem. Kādas reizes trīs iegādājos kuponu šķipsnu balināšanai un griešanai (šķipsnu balināšanas nolūkos frizētavas esmu spiesta apmeklēt kā minimums ik pa diviem mēnešiem). ļoti iepatikās salons, un konkrēti friziere Linda, kuru man iedalīja pašā pirmajā apmeklējuma reizē, un pie kuras arī turējos visu nākošos apmeklējumus. Viss bija forši, patika attieksme, rūpīgi sniegtais pakalpojums, neskatoties uz to, ka pakalpojums tika sniegts par kuponu. Pēc kādas trešās kupona apmeklējuma reizes frizierīte laipni un diplomātiski piedāvāja turpmāk lai nepērku kuponu, lai nāku tāpat vien par to pašu kupona cenu. Piedāvājums mani pat vairāk kā apmierināja un tā arī darīju. Ik pa pusotram-diviem mēnešiem gāju pie it kā "savas" frizieres Lindas. Viss bija super! Mūsu sadarbība ilga tieši vienu gadu. Līdz pēdējo reizi mani apkalpoja pusotras stundas laikā ierasto divarpus stundu vietā, un diemžēl salonā uz vietas vēl neattapu, ka ir reāli nohaltūrēts. Pēc kādām pāris dienām apjautu, ka ar nepatiku skatos uz sevi spogulī, ka saknes tādas dikti tumšas, nu, nemūžam nepateiktu, ka dažas dienas iepriekš esmu pabijusi frizētavā. Mana neapmierinātība ar savu izskatu (nebiju tik gaiša, blonda, kā gribētos, un kā bija pierasts) auga augumā, līdz vienu mēnesi pēc pēdējā Coretti apmeklējuma devos atkārtoti pie frizierītes, kas atrodas citā Latvijas pilsētā un pie kuras šī iemesla dēļ nevaru tikt kad vajadzētu. Nu, lūk, un šī friziere man tā arī pateica, ka izskatās, ka mati nav balināti tuvu saknēm (kaut tas vienmēr iepriekš tika darīts, jo biju teikusi, ka droši var balināt iespējami tuvu saknēm, jo nav alerģiskas reakcijas uz balinātāju), savukārt pakauša daļā šķipsnas vispār nav bijušas balinātas. Lūk, arī skaidrs, kāpēc mani palaida jau pēc pusotras stundas! Tik ātri nevar sniegt kvalitatīvu pakalpojumu, tādu, kādu es kā jau tomēr labi iepazīta kliente biju vēlējusies. Ja varētu šķist, kas tad tur, priekš kam balināt matus pakauša daļā, tad frizierei labi bija zināms, ka es ikdienā pārsvarā matus nēsāju saspraustus pakausī ar matu sprādzi.
Vienā vārdā - nožēlojami! Visnekrietnāk ir tas, ka friziere laikam domā, ka klients ir muļķis. Ka baigi jau nu pieradinājusi, ka klients nu ēdīs no rokas, un varēs viņam iemērēt viskautko.
Diemžēl ne pirmo reizi dzīvē, bet atkal esmu jaunas "savas" frizieres meklējumos!
Комментарии (2)
nu eto prosto smeshno... postojannij klijent po kuponu, vi voobse xotj primerno predstavljajete sebe skoljko polu4aet master, perja eto voobse odna iz samix dorogix uslug...a razveli tut, ja izza perjev raz v 2 mesjaca RAZ V 2 !!! MESJACA, da reze praktui4eski nevozmozno...
Neviens nespieda to meistari sniegt to pakalpojumu - samaksa šķita par mazu, lūdzu, atsakies, vai arī pasaki, ka bez tik un tik eiro nekādi. Bet nevajag halūrēt!!!