РешеноSalezone.lv - Bojajums, slikts serviss
ESIET UZMANĪGI ! Pirkumi interneta veikalā SaleZone.lv - ir RiskaZone. Iespējām viņi piedāvā labas cenas. Bet jūsu pirkums būs tikai uz jūsu riska. Es meklēju lētāko, bet samaksāju dubulto cenu !
2017.gada 29.novembrī SaleZone.lv nopirku maizes cepšanas krāsni Kenwood BM450. Pēc pirmās ieslēgšanas sāka degt elektriskie vadi. Aizvedu brāķēto preci atpakaļ uz veikalu, pieprasīju nomainīt preci vai atgriezt naudu, bet veikals nosūtīja to remontā uz Vāciju. Gaidīju 1.5 mēn. Saņēmu preci pēc remonta, mājās noskaidrojās, ka nestrādā programmēšanas bloks. Aizvedu brāķēto krāsni atpakaļ uz veikalu, Teicu ka atsakos no brāķētās preces un lūdzu atgriezt naudu. Bet veikals naudu atgriezt atteicās, un atkal teica ka sūtīs remontā. Jau ir 2018.gada aprīls, iet 5.mēnesis... Gaidīt es nevarēju un biju spests nopirkt citu krāsni NORMĀLĀ veikalā.
Tagad domājiet, vai ir tā vērta pāris eiro ekonomija...
Ar problēmām tikam galā, viss veiksmīgi atrisināts. Brīžiem mēs esam pārāk nepacietīgi un paši veidojam problēmas. Paldies !
Šī sūdzība ir atrisināta par ko paziņoja pats sūdzības autors.
"Edgars Bušinskis 23.04.2018
Ar problēmām tikam galā, viss veiksmīgi atrisināts. Brīžiem mēs esam pārāk nepacietīgi un paši veidojam problēmas. Paldies !"
Комментарии (3)
Nezinu kas tie tādi saleszone.lv ir, bet sūdzība ir nepamatota. Vai viņi to krāsni ražo? To pašu krāsni varēja atvest arī cits interneta veikals un tad, protams, viņi būtu vainīgi. Vienkārši nepaveicās ar krāsni un sūdzība būtu jāraksta par krāsns ražotāju, ne izplatītāju.
Sūdzība pamatota ! Veikals SaleZone NESPĒJ risināt elementārus jautājumus. Runa ne par ražotāju, bet par veikala attieksmi un nespēju. Tāpēc arī brīdinājums citiem cilvēkiem, lai pērk normālos veikalos.
Viņām ražotājs ir viens un tas pats, veikali neko ''neražo'' vienīgā atšķirība ir apkalpošanas kvalitātē un attieksmē.