Sadzīves atkritumu izvēšana - Slikts serviss, jau 10 dienas nevaru slēgt līgumu par pakalpojumu
Sūdzība ir saistīta ar to, ka jau 10 dienas nav iespējams slēgt pakalpojuma līgumu par atkritumu izvēšanu. It ka nav ilgi? Bet es visu laiku pati meklēju kā atrisināt problēmu. Uzņēmuma mājas lapa strādā neadekvāti slikti. Palīdzību no apkalpošanas speciālistiem saņemt nav iespējams, visi tikai raksta, ka es un ko izdarīju nepareizi, bet kā darīt pareizi neviens neskaidro? Un ja tomēr e-veidā bija pieteikts pakalpojuma līgums, kāpēc tas nav nodrošināts un sūtīts it ka pa pastu. Un jau desmit dienas nav atnācis pa pastu klientam-man. Latvijas pasts strādā slikti vai Clean R?
Un galvenais man nav iespējams izvēlēties citu pakalpojuma sniedzēju. Jo teritorija Latvijā starp tiem uzņēmumiem sadalīta. Kur tad ir konkurence? Kur ir demokrātija un manas tiesības?
Vai uz tādu uzņēmumu var paļauties?
Uz manām vēstulēm (it tikai viena e-pasta adrese, kur var kaut ko uzrakstīt) atbild ne viens speciālists, bet dažādi. Jautājums viens, problēma viena, klients viens, bet atbildētāju daudz un tas nozīmē ka neatbild neviens!
Добавить комментарий