Rita AS - Ļoti nelaipna pārdevēja
19.10.2009 ap 13.00 dienā biju iegājusi veikalā Rita Brīvības 57 Rīgā lai nopirktu trikotāžas sporta bikses. Kad biju iegājusi kabīnē, lai piemērītu apģērbu, pārdevēja ļoti nelaipnā balsī caur aizkariem paziņoja, ka pēc divām minūtēm veikals būs slēgts, jo esot oficiālais pārtraukuma laiks, praktiski izmetot mani no kabīnes. ļoti nekorekta rīcība, manuprāt. Vai veikala īpašnieki būtu priecīgi, ja zuzzinātu, ka pārdevējs šādā veidā būtībā atbaida potenciālos klientus????
Katrā ziņā sajūta nav patīkama, ja vienkārši paņem un izmet no veikala.
Комментарии (27)
vajadzeeja uzsaut pa muti!
Ja es ZUZZINĀTU, ka pārdevējā šitādā veidā padzen klientus, es sāktu lamāties! Viņas ievārījuma bulka nekur pa piecām minūtēm neaizbēgtu. Tik vien, ka bikses pārdod nevar- jopcik! Tā, jau veikaliem tagad grūti laiki, bet te vēl speciāli ņem un aizbaida pircēju.
laikam biezs ar klientiem veikalā, ja uzdrošinās ko tādu.
ko?? man sava veselība uztrauc vairāk nekā viss cits!!!
bet, ja cilvēks pats ir gan pārdevējs, gan īpašnieks???
Es arī nesen biju šajā veikalā. Cilvēku pūļus tur nemanīju. Labi, ka kāds tur vispār kaut ko nopērk, jo modeļi jau tādi nekādi, nemoderni. Treniņbikses varbūt ok.
Ja uz durvīm vai citā redzamā vietā ir uzraksts par to, ka no tikiem līdz tikiem ir pusdienlaiks, tad laikam nav vērts pukoties... Tas tāpat kā ar darba laika beigām vai sākumu. Ir uz šīs pasaules ļoti daudz nekorektu cilvēku, kas bez sirdsapziņas pārmetumiem var ielīst veikalā pirms darba laika vai arī vazāties ilgi un dikti pēc. Varbūt tas bija tikai atgādinājums??? Varbūt to nav jāuztver kā nelaipnu apkalpošanu.
Silva, autore taču uzrakstīja- "caur aizkariem paziņoja, ka pēc divām minūtēm veikals būs slēgts"- tātad, pārtraukums vēl nebija sācies!!!Un, pēc Tavām domām veikalā drīkst iet desmit minūtes pirms pusdienas pārtraukuma un desmit minūtes pēc? Nav tā kā murgs? Ja manas acis neviļ, tad veikalos nestāv kilometriem garas rindas, lai varētu atļauties dzīt prom potenciālos pircējus, pat, ja līdz pātraukumam ir palikušas tikai divas minūtes!!!
Var redzēt, ka tev, Es-se, pieklājība un cilvēcīgums ir diezgan sveši...Tā kā tevi maz uztrauc citu veselība, ko gaidīt no līdzcilvēkiem??? Kāpēc esat tik nežēlīgi??? Atzīsti, ka maz uztraucies par neradiniekiem... Nu, ja - ne jau Tavs vēders, ne Tava, piemēram, kuņģa čūla...lai jau sprāgst un ciešas. Gadās taču, ka klients uztver pārdevēja teikto tā, kā pats to vēlas (un parasti jau ar negatīvu pieskaņu). Starp citu, kas tur slikts, ja klients tiek painformēts? Autore, pārdevēja aiz kājām vilka ārā, aiz matiem plēsa???
es tacu teicu, ka vajadzeeja uzsaut pa muti!
Šis nebija tas gadījums, kad varēja pārdevējas teikto pārprast! ja jau reiz tāda ir kārtība, tad varēja palūgt CITĀDĀKĀ TONĪ un ne jau nu laikā, kad es pielaikoju apģērbu. Nekur, nevienā veiklā ko tādu neesmu redzējusi, kur nu uvēl dienas vidū - es taču neienācu veikalā 5 min.pirms slēgšanas. Turklāt pa tām 10 min., kuras es kopumā pavadīju veiklā, nevienam kuņģa čūla nepiemestos. Manuprāt, pārdevējai nemaz nenāktu par sliktu ievērot kādu diētu!
Kas attiecas uz to - ja nu pārdevējs ir arī veikala īpašnieks, tad tās nu gan ir pilnīgas muļķibas, jo šāda attieksme ir pretēja uzņēmējdarbības būtībai, kas ir PEĻŅAS GŪŠANA. Jebkurs uzņēmējs, kurš atvēris savu veikalu ļoti labi saprot, ka šādā veidā - dzenot cilvēkus ārā no ģērbšanās kabīnēm - viņš drošā ceļā ved savu veikalu uz bankrotu. Nekad neesmu redzējusi nevienu veikala īpašnieku, kurš nepaliktu pat vēl pēc darba laika, ja ir iespēja nopelnīt.
Bet ja nu pārdevējai bija randiņš sarunāts ar precētu mīļāko, kurš tikai uz dažām minūtītem no sievas nagiem pasprucis???Tad katra minūtes simtdaļa ir no svara...:D Tad nemodernās trikuškas tiek noliktas otrajā plānā un pareizi vien ir!!!
nevajadzēja pielaikošanas kabīnē skaļi pirst, gan jau ka brūnā ļipa ar sanāca tapēc neļāva mainīt bikses, ko tad tu iedomājies nolikt atpakaļ caurumu izpirstas savas vecās, un aiziet jaunajās TRIKO BIKSĒS.
Šajā veikalā tiešām ir slikta apkalpošana, pilnīgi piekrītu. Vienaldzība pret pircējiem ir totāla. Ja, tik īpašnieki zinātu cik viņi zaudē ieņēmumus!
Pilnīgi piekrītu, ka, ja īpašnieki zinātu, kāda ir attieksme pret klientiem, uz karstām pēdām atrastu jaunus darbiniekus. Šodien ir tik daudz cilvēku, kuri sēž bez darba un būtu priecīgi par jebkādu iespēju, bet te kaut kāda ar 7.klašu izglītību vēl atļaujās klientus necenzētiem vārdiem nolamāt!!! Laikam jāaziet tomēr būs līdz tai vadībai...
Silva, ne Tev par manu pieklājību un uztraukšanos par līdzcilvēkiem spriest! Gan jau ka pati arī strādā kādā veikalā un tāpēc te peries! Bet īstenībā, man ir vienalga, ko Tu par mani domā, es tikai izteicu savu viedokli un punkts! Un, mīlīt, pircējs nav vainīgs, ja pārdevējai ir piemetusies kuņģa čūla, jeb caureja, un, ja viņa brīdināja, ka pēc 2vām minūtēm būs pārtraukums, tad acīmredzot caureja varēja pagaidīt!!! Arī klientiem, starpcitu, savs laiks un savs vēders ir tikpat svarīgs!!!
Es-se--caurejas nemēdz gaidīt, kad Tev būs brīvs laiks!!!:D:D:D
Laikam jau tiešām vajadzēja uzšaut pa muti!
Šehe, tā nebija kritiskā caureja, tikai atrauga no Smektas :))))
Nevajag nekādu vardarbību pielietot un pa muti šaut, bet uzmaukt tās trikuškas viņai uz galvas!!!:)))