www.sudzibas.lv Rita AS Ļoti nelaipna pārdevēja

Rita AS - Ļoti nelaipna pārdevēja

19.10.2009 ap 13.00 dienā biju iegājusi veikalā Rita Brīvības 57 Rīgā lai nopirktu trikotāžas sporta bikses. Kad biju iegājusi kabīnē, lai piemērītu apģērbu, pārdevēja ļoti nelaipnā balsī caur aizkariem paziņoja, ka pēc divām minūtēm veikals būs slēgts, jo esot oficiālais pārtraukuma laiks, praktiski izmetot mani no kabīnes. ļoti nekorekta rīcība, manuprāt. Vai veikala īpašnieki būtu priecīgi, ja zuzzinātu, ka pārdevējs šādā veidā būtībā atbaida potenciālos klientus????
Katrā ziņā sajūta nav patīkama, ja vienkārši paņem un izmet no veikala.

B

Комментарии (27)

E Eseseseseseseseses 19.10.2009

vajadzeeja uzsaut pa muti!

E Es-se 19.10.2009

Ja es ZUZZINĀTU, ka pārdevējā šitādā veidā padzen klientus, es sāktu lamāties! Viņas ievārījuma bulka nekur pa piecām minūtēm neaizbēgtu. Tik vien, ka bikses pārdod nevar- jopcik! Tā, jau veikaliem tagad grūti laiki, bet te vēl speciāli ņem un aizbaida pircēju.

. ... 19.10.2009

laikam biezs ar klientiem veikalā, ja uzdrošinās ko tādu.

B biete 19.10.2009

ko?? man sava veselība uztrauc vairāk nekā viss cits!!!

S SIRSNINA 19.10.2009

bet, ja cilvēks pats ir gan pārdevējs, gan īpašnieks???

S Silva 19.10.2009

Es arī nesen biju šajā veikalā. Cilvēku pūļus tur nemanīju. Labi, ka kāds tur vispār kaut ko nopērk, jo modeļi jau tādi nekādi, nemoderni. Treniņbikses varbūt ok.

S Silva 19.10.2009

Ja uz durvīm vai citā redzamā vietā ir uzraksts par to, ka no tikiem līdz tikiem ir pusdienlaiks, tad laikam nav vērts pukoties... Tas tāpat kā ar darba laika beigām vai sākumu. Ir uz šīs pasaules ļoti daudz nekorektu cilvēku, kas bez sirdsapziņas pārmetumiem var ielīst veikalā pirms darba laika vai arī vazāties ilgi un dikti pēc. Varbūt tas bija tikai atgādinājums??? Varbūt to nav jāuztver kā nelaipnu apkalpošanu.

E Es-se 19.10.2009

Silva, autore taču uzrakstīja- "caur aizkariem paziņoja, ka pēc divām minūtēm veikals būs slēgts"- tātad, pārtraukums vēl nebija sācies!!!Un, pēc Tavām domām veikalā drīkst iet desmit minūtes pirms pusdienas pārtraukuma un desmit minūtes pēc? Nav tā kā murgs? Ja manas acis neviļ, tad veikalos nestāv kilometriem garas rindas, lai varētu atļauties dzīt prom potenciālos pircējus, pat, ja līdz pātraukumam ir palikušas tikai divas minūtes!!!

S Silva 19.10.2009

Var redzēt, ka tev, Es-se, pieklājība un cilvēcīgums ir diezgan sveši...Tā kā tevi maz uztrauc citu veselība, ko gaidīt no līdzcilvēkiem??? Kāpēc esat tik nežēlīgi??? Atzīsti, ka maz uztraucies par neradiniekiem... Nu, ja - ne jau Tavs vēders, ne Tava, piemēram, kuņģa čūla...lai jau sprāgst un ciešas. Gadās taču, ka klients uztver pārdevēja teikto tā, kā pats to vēlas (un parasti jau ar negatīvu pieskaņu). Starp citu, kas tur slikts, ja klients tiek painformēts? Autore, pārdevēja aiz kājām vilka ārā, aiz matiem plēsa???

E Eseseseseseseseses 19.10.2009

es tacu teicu, ka vajadzeeja uzsaut pa muti!

A autore 19.10.2009

Šis nebija tas gadījums, kad varēja pārdevējas teikto pārprast! ja jau reiz tāda ir kārtība, tad varēja palūgt CITĀDĀKĀ TONĪ un ne jau nu laikā, kad es pielaikoju apģērbu. Nekur, nevienā veiklā ko tādu neesmu redzējusi, kur nu uvēl dienas vidū - es taču neienācu veikalā 5 min.pirms slēgšanas. Turklāt pa tām 10 min., kuras es kopumā pavadīju veiklā, nevienam kuņģa čūla nepiemestos. Manuprāt, pārdevējai nemaz nenāktu par sliktu ievērot kādu diētu!
Kas attiecas uz to - ja nu pārdevējs ir arī veikala īpašnieks, tad tās nu gan ir pilnīgas muļķibas, jo šāda attieksme ir pretēja uzņēmējdarbības būtībai, kas ir PEĻŅAS GŪŠANA. Jebkurs uzņēmējs, kurš atvēris savu veikalu ļoti labi saprot, ka šādā veidā - dzenot cilvēkus ārā no ģērbšanās kabīnēm - viņš drošā ceļā ved savu veikalu uz bankrotu. Nekad neesmu redzējusi nevienu veikala īpašnieku, kurš nepaliktu pat vēl pēc darba laika, ja ir iespēja nopelnīt.

š šeherezade 19.10.2009

Bet ja nu pārdevējai bija randiņš sarunāts ar precētu mīļāko, kurš tikai uz dažām minūtītem no sievas nagiem pasprucis???Tad katra minūtes simtdaļa ir no svara...:D Tad nemodernās trikuškas tiek noliktas otrajā plānā un pareizi vien ir!!!

A albis 19.10.2009

nevajadzēja pielaikošanas kabīnē skaļi pirst, gan jau ka brūnā ļipa ar sanāca tapēc neļāva mainīt bikses, ko tad tu iedomājies nolikt atpakaļ caurumu izpirstas savas vecās, un aiziet jaunajās TRIKO BIKSĒS.

L lude 20.10.2009

Šajā veikalā tiešām ir slikta apkalpošana, pilnīgi piekrītu. Vienaldzība pret pircējiem ir totāla. Ja, tik īpašnieki zinātu cik viņi zaudē ieņēmumus!

B Baiba 20.10.2009

Pilnīgi piekrītu, ka, ja īpašnieki zinātu, kāda ir attieksme pret klientiem, uz karstām pēdām atrastu jaunus darbiniekus. Šodien ir tik daudz cilvēku, kuri sēž bez darba un būtu priecīgi par jebkādu iespēju, bet te kaut kāda ar 7.klašu izglītību vēl atļaujās klientus necenzētiem vārdiem nolamāt!!! Laikam jāaziet tomēr būs līdz tai vadībai...

E Es-se 20.10.2009

Silva, ne Tev par manu pieklājību un uztraukšanos par līdzcilvēkiem spriest! Gan jau ka pati arī strādā kādā veikalā un tāpēc te peries! Bet īstenībā, man ir vienalga, ko Tu par mani domā, es tikai izteicu savu viedokli un punkts! Un, mīlīt, pircējs nav vainīgs, ja pārdevējai ir piemetusies kuņģa čūla, jeb caureja, un, ja viņa brīdināja, ka pēc 2vām minūtēm būs pārtraukums, tad acīmredzot caureja varēja pagaidīt!!! Arī klientiem, starpcitu, savs laiks un savs vēders ir tikpat svarīgs!!!

š šeherezade 20.10.2009

Es-se--caurejas nemēdz gaidīt, kad Tev būs brīvs laiks!!!:D:D:D

B Baiba 20.10.2009

Laikam jau tiešām vajadzēja uzšaut pa muti!

E Es-se 20.10.2009

Šehe, tā nebija kritiskā caureja, tikai atrauga no Smektas :))))

š šeherezade 20.10.2009

Nevajag nekādu vardarbību pielietot un pa muti šaut, bet uzmaukt tās trikuškas viņai uz galvas!!!:)))

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы