Rija Hotel Tia - Slikts serviss

Sveicināti,

naktī uz 31. Janvārī izīrējām istabu caur booking.com. Esam ļoti vīlUšies jūsu servisā un attieksmē pret mums kā klientiem.

1. Rezervācijā bija iekļauti higiēnas līdzekļi, bet beigās bija uz tiem jāuzprasās un par tiem jāmaksā.

2. Maksājām par vienguļamo gultu, bet numurā bija 2 atsevišķas. Administratore aizbildinājās, ka tādi jau ir rezervēti, bet kāpēc mēs maksājām par numuru kuru nesaņēmām.

3. Mēs samaksājām par vienu istabu un par cik tur bija papildus brīvs dīvāns mums pievienojās draugs ar kuru bija plānots doties uz rīta interviju, ar šo situāciju administratore bija apmierināta, tikai lūdza pases kopiju, kā arī noslēdzām līgumu. Nakts vidū plkst. 00: 30 negaidīti mūs uzmodināja zvans no reģistratūras, ar lūgumu nonākt lejā un samaksāt papildus 15 eur par trešo personu. Kāpēc mūs par to nebrīdināja mirklī, kad tikai parakstīti dokumenti?

4. Neinformējot brīvi tika novilkta nauda no konta-20 eur. Pēc tam pašiem uzprasoties noskaidrojām, ka tas bija Sakarā ar minībāru.

Kopumā esam ļoti vīlušies, būs visiem neizgulēta nakts, noteikti nevienam neieteiksim jūsu viesnīcu, jo pāri visam attieksme pret klientiem ir rupja un necilvēcīga. Negaidiet labas atsauksmes booking.com un citās jūsu saitēs.  

Комментарии (2)

⛔️ 31.01.2020

3* viesnīca par Eiropas hosteļu cenām... Uz ko jūs vispār cerējāt?

kerlok 31.01.2020

Ooo jā, diemžē bija pieredze ar tādām viesnīcām, tur patiešām var negaidīt neko sakarīgu. Sarakstīts jau skaisti, bet reālajā situācijā pilnībā nekas neatbilst.
No tā brīža vairāk neizmantoju lētā gala viesnīcas ?

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы