Rīgas stikls - nepraša

kad aizgāju pasūtīt dekoratīvo stiklu, pārdevēja apgalvoja, ka tāds stikls ir un var pasūtīt. pasūtīju. kad saņēmu preci, biju pārsteigts par to ka meistars bija kārtīgu stiklus iepakojis, tas man atviegloja pārvedāšanu. aizbraucu uz māju un pakoju ārā, bet tad - nav manis pasūtītais raksts. dusmas!!! ņemot vērā, ka tas notiek sestdienas pēcpusdienā un mājas ir apmēram 60 km. no veikala, visas brīvdienas sabojātas. pirmdienas rītā sēžos mašīnā un braucu atkal uz veikalu. ienesu stiklus un saku, ka nav īstie! kā? saku, ka sūtīju ar rakstu, bet raksta nav. un tad pēkšņi tā pati pārdevēja saka, ka viņiem nemaz tāds rakstains stikls neesot. kad jautāju, kā tad jūs noformējāt pasūtījumu, ja jau jums tāds materiāls nav? man uz to atbild, jūs neteicāt, ka vajag ar rakstu.
niknā pārdevēja kopā ar vēl vienu kolēģi, nosaucot mani par idiotu, atgrieza man naudu, uzmetot to uz letes. un manu pasūtījuma lapiņu tieši tāpat pametot man kā sunim...
laipnība augstākā mērā! katrā ziņā es tur noteikti neko nesūtīšu vairs.
kā arī man prece tika izsniegta bez čeka, man jau čeku nevajadzēja, bet pat nepiedāvāja...
cepuri nost meistaram, kurš stiklu izgrieza un malas apslīpēja - augsta kvalitāte.
paldies par sadarbību...

E

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы